PracaGrupypl.praca.szukana › praca wakacyjna

  • 1. Data: 2005-03-25 11:01:20
    Temat: praca wakacyjna
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Szukam pracy na okres lipca i sierpnia.Mam 19 lat i wczesniej pracowalam
    jakos hostesa i przy roznoszeniu ulotek. Prace chcialabym znalezc w Legnicy
    ewentualnie w Jaworze.

    Pozdrawiam Monika
    ________________
    Monika
    m...@o...pl
    gg2909724

  • 2. Data: 2005-04-17 12:58:46
    Temat: Re: praca wakacyjna
    Od: "netrider" <p...@n...pl>

    Jeżeli posiadasz stały dostęp do netu to nic nie stoi na przeszkodzie aby
    Twój kompek pozararabiał samodzielnie.
    http://www.surfjunky.com/?r=netrider1
    http://4daily.com/?ref=52612
    CV nie potrzebne
    Warto zainteresować się programami partnerskimi, przykładowy poniżej
    http://superpartner.zlotemysli.pl/ksiegaznetu.php
    pozdrawiam