PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w zawodzie vs wieksze zarobki

  • 1. Data: 2006-11-02 10:48:42
    Temat: praca w zawodzie vs wieksze zarobki
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Co jest dla was lepiej pracowac w zawodzie czy nie pracowac w zawodzie
    i miec wieksze zarobki. Jak bedziecie u mnie pracowac to polaczycie
    jedno i drugie, ale musicie sie wykazac hahaha

  • 2. Data: 2006-11-02 12:02:32
    Temat: Re: praca w zawodzie vs wieksze zarobki
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    Rico napisał(a):
    > Co jest dla was lepiej pracowac w zawodzie czy nie pracowac w zawodzie
    > i miec wieksze zarobki. Jak bedziecie u mnie pracowac to polaczycie
    > jedno i drugie, ale musicie sie wykazac hahaha

    To można jednocześnie pracować i nie pracować? hahaha

  • 3. Data: 2006-11-06 14:29:47
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Tomasz Sokólski napisał(a):

    > To można jednocześnie pracować i nie pracować? hahaha

    Ty mozesz sr...ć i nie sr...ać jednoczesnie, bo masz dwa odbyty.