PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w zastępstwie

  • 21. Data: 2009-04-27 06:18:49
    Temat: Re: praca w zastępstwie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Obawiam się niestety, że obywatele Liwiusz i Wojciech Bańcer mają
    > słuszność, w szczególności obywatel Liwiusz w kwestii szczególnej
    > potrzeby pracodawcy.
    > Warunkach pracy w godzinach nadliczbowych masz w KP (tam są także
    > ograniczenia).
    > Pozostaje kwestia sposobu i terminu poinformowania pracownika o takiej
    > potrzebie.
    > Mam wątpliwości czy pracodawca może tak po prostu przyjść i np. kwadrans
    > przed końcem pracy polecić pracownikowi, że dziś pracuje 3 godziny
    > dłużej. Ale jednoznacznego zakazu też nie znajduję.

    Chyba, że zaproponowano mu zostanie nie 3 godzin dłużej a 8? Wtedy
    sytuacja jest zupełnie inna - - gromax ma o tyle rację, że jest zbyt
    mało danych.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 22. Data: 2009-04-27 06:24:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Chyba, że zaproponowano mu zostanie nie 3 godzin dłużej a 8? Wtedy
    > sytuacja jest zupełnie inna - - gromax ma o tyle rację, że jest zbyt
    > mało danych.

    Niech każdy przy pytaniu na tej grupie skanuje swoją umowę, grafik za
    ostatnie 2 lata, bez tego nie da się odpowiedzi udzielić!
    [i test ciążiwy! test ciążowy! a dla mężczyzn - akt urodzenia - na dowód]

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-04-27 07:02:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Niech każdy przy pytaniu na tej grupie skanuje swoją umowę, grafik za
    > ostatnie 2 lata, bez tego nie da się odpowiedzi udzielić!
    > [i test ciążiwy! test ciążowy! a dla mężczyzn - akt urodzenia - na dowód]

    Nie chodzi o to. Skoro jest mało danych, to można zastanawiać się nad
    różnymi sytuacjami. Można sobie wyobrazić, że skoro jest pytanie, czy
    mógł odmówić, to mogli mu zaproponować coś w sposób niezgodny z KP.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 24. Data: 2009-04-27 20:25:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gt3iql$ncj$5@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> pisze:

    > Chyba, że zaproponowano mu zostanie nie 3 godzin dłużej a 8? Wtedy
    > sytuacja jest zupełnie inna
    Bo tu są konkretny przepisy ograniczające (choćby o 11h odpoczynku,
    systemach i rozkładach zasu pracy).

    --
    Jotte