PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w towarzystwie ubezpieczeniowym

  • 1. Data: 2002-03-14 21:41:06
    Temat: praca w towarzystwie ubezpieczeniowym
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanko - zastanawiam sie nad mozliwoscia pracy w towarzystwie
    ubezpieczeniowym, problem w tym, ze nie znam zbytnio branzy. Wiem, ze na
    skutek sytuacji gospodarczej nie jest dobrze, ludzie staraja sie przezyc z
    dnia na dzien, niewielu mysli o zabezpieczeniu przyszlosci, niemniej
    perspektywy rozwoju w przyszlosci sa duze (na tle UE - jak kazdej chyba
    dziedziny gospodarczej). Szczegolnie interesuje mnie jakie sa mozliwosci
    rozwoju, na jakie wynagrodzenie moge liczyc na poczatku, nastepujace
    dotyczące mozliwosc rozwoju, kariery, dochodow, tempa pracy, slowem
    wszystkiego co ma zwiazek z praca w tej branzy. Jakie szkolenia nalezy
    przejsc, egazminy etc.

    Bylem na rozmowie kwalifikacyjnej - mila atmosfera, wielkie wizje na
    przyszlosc i w zasadzie same ogolniki - mozecie mnie oswiecic czego
    moge sie spodziewac na kolejnej, czy uslysze, ze moja praca bedzie
    polegac wylacznie na szukaniu osob chcacych kupic polise na zycie.
    Z jakimi problemami musze sie liczyc w przyszlosci.

    Pozdrovki,
    Millo

  • 2. Data: 2002-03-17 14:39:39
    Temat: Re: praca w towarzystwie ubezpieczeniowym
    Od: "Beeria" <b...@h...com>

    Co do wynagrodzenia - prowizja i tylko prowizja od sprzedanych polis...
    Jesli masz ciagoty do handlu (sprzedazy) - byc moze sie nadasz. Ale pewnie
    ok. 90-95% osob odpuszcza sobie po 3 m-cach pracy.
    I jeszcze jedno - jesli jednak bys sie zdecydowal - nie rozpoczynaj
    sprzedazy od znajomych, chyba ze nie chcesz miec znajomych...
    pozdrawiam
    beeria

  • 3. Data: 2002-03-17 18:51:46
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Beeria" napisal:
    > Co do wynagrodzenia - prowizja i tylko prowizja od
    > sprzedanych polis...

    Ja ostatnio otrzymalem propozycje pracy dla pewnej firmy
    ubezpieczeniowej - placa kontraktowa.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __