PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w nyc

  • 1. Data: 2002-04-14 16:43:43
    Temat: praca w nyc
    Od: "Jacki" <j...@y...com>

    estem obywatelem amerykanskim od 16lat, mieszkam w New York
    oferuje prace i mieszkanie nowopszybylym na Brooklyn
    blisko stacji subwaya, praca polega na ukladaniu sidingu.
    Mieszkanie zbiorcze po 5 osob, osobna pulka w loduwce i materac
    za doplatom lozko polowe.
    zarobki to 8$ na hour kontakt na e-mail

    Jacki

  • 2. Data: 2002-04-14 19:20:53
    Temat: Re: praca w nyc
    Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń)

    On Sun, 14 Apr 2002 12:43:43 -0400, Jacki <j...@y...com> wrote:

    >Mieszkanie zbiorcze po 5 osob, osobna pulka w loduwce i materac
    >za doplatom lozko polowe.

    Wchodzę. Tylko poproszę najwyższą półkę w lodówce, bo spanie w niskiej
    temperaturze powoduje kłopoty z pęcherzem, nie chcę, żeby komuś półkę wyżej
    to się przytrafiło.

    Paweł

  • 3. Data: 2002-04-15 01:47:58
    Od: t...@y...pl (Tomashe)

    On Sun, 14 Apr 2002 19:20:53 +0000 (UTC), p...@f...lublin.pl
    (Paweł Paroń) wrote:

    >Wchodzę.

    No ja bym w to tak szybko nie wchodzil bo z ta praca wiaza sie pewne
    obowiazki :))))))

    http://groups.google.com/groups?as_umsgid=a9cc01%24f
    57%2...@n...onet.pl&hl=pl

    pozdr. Tomashe

  • 4. Data: 2002-04-15 07:35:28
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacki" <j...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > blisko stacji subwaya, praca polega na ukladaniu sidingu.
    > Mieszkanie zbiorcze po 5 osob, osobna pulka w loduwce i materac
    ROTFL
    A szybko moneye na cara mozna zarobic, bo tym subwajem to moja boic sie do
    pracy jezdzic.
    Co za gosc....
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 5. Data: 2002-04-15 09:23:42
    Od: "flamencoo" <f...@p...gazeta.pl>

    http://groups.google.com/groups?as_umsgid=a9cc01%24f
    57%2...@n...onet.pl&hl=p

    gratuluję dociekliwości!!!!! :-))))

    Andrzej

  • 6. Data: 2002-04-15 09:38:23
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Jacki" <j...@y...com> wrote in message
> [...]
    > blisko stacji subwaya, praca polega na ukladaniu sidingu.
    > Mieszkanie zbiorcze po 5 osob, osobna pulka w loduwce i materac

    Get lost, you friggin' faggot

    Walker

  • 7. Data: 2002-04-15 10:20:06
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > No ja bym w to tak szybko nie wchodzil bo z ta praca wiaza sie pewne
    > obowiazki :))))))
    >
    > http://groups.google.com/groups?as_u
    msgid=a9cc01%24f57%2...@n...onet.pl&hl=pl

    :-(

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 8. Data: 2002-04-15 10:52:01
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Jacki,

    Sunday, April 14, 2002, 6:43:43 PM, napisałeś:

> [...]
    J> blisko stacji subwaya, praca polega na ukladaniu sidingu.
    J> Mieszkanie zbiorcze po 5 osob, osobna pulka w loduwce i materac

    A Ty czasem z Wałbrzycha nie jesteś?(byłeś)
    Bo kuzyna tam mam (znaczy w NY)i namiarów nie umię złapać:)

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 9. Data: 2002-04-15 17:36:41
    Od: "eSCe" <c...@A...pl>

    "darek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > A Ty czasem z Wałbrzycha nie jesteś?(byłeś)
    > Bo kuzyna tam mam (znaczy w NY)i namiarów nie umię złapać:)

    jesli tak, to masz kuzyna pedala.... :/

    _
    SC

  • 10. Data: 2002-04-15 23:20:38
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> wrote in message

    > Wchodzę. Tylko poproszę najwyższą półkę w lodówce, bo spanie w niskiej
    > temperaturze powoduje kłopoty z pęcherzem, nie chcę, żeby komuś półkę
> [...]

    NYC co ludzkie, nie jest nam obce :-)
    PW