PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w niemczech

  • 11. Data: 2007-06-29 07:32:52
    Temat: Re: praca w niemczech
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    On 29 Cze, 08:24, Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:

    > A może zamiast zbioru owoców znajdź pracę sezonową w agencji
    > towarzyskiej. Myślę, że poziomem pasujesz. Stan ogólny dobry.
    >
    > --
    > *** \o/ ** D4MI ** \o/ ***

    och ach i ech
    wiedziałam że tu same głupole siedzą
    tylko siedzicie cały dzień przed pc i innym dokuczacie
    bo macie dwie lewe ręce i po 18 lat
    ja nie zaczełam, i wypraszam sobie teksty o wieśniarach i dziwkach w
    agencji
    taki jest wasz poziom?
    pięknie
    polska piękny kraj.. na lewo głupol i na prawo głupol
    zero kultury
    żegnam

  • 12. Data: 2007-06-29 08:10:54
    Od: "Spite" <s...@g...pl>

    Ok..stop..:) Bez inwektywów proszę.
    Ceyrana: zamiast Niemiec jedź do Holandii. Lepsze warunki bytowe i płacowe.
    Ja bym się poważnie zastanowił.

  • 13. Data: 2007-06-29 09:33:48
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Z jej inteligencja ? Nawet bym jej osla nie dal do pilnowania.

  • 14. Data: 2007-06-29 09:36:41
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Jaja sobie robisz ?
    Ona nie ma pojecia jakie dokumenty sa potrzebny do pracy sezonowej a ty
    wymagasz od niej zeby do Holandii jechala i zalatwila cokolwiek w ichnim
    biurze pracy ?
    Przeciez nie potrafi nawet z googla korzystac.

  • 15. Data: 2007-06-29 09:53:46
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    On 29 Cze, 11:36, "MT" <s...@d...pl> wrote:
> [...]
    > biurze pracy ?
    > Przeciez nie potrafi nawet z googla korzystac.

    Naucz się budować poprawnie zdania. Analfabeto "wtórny".

  • 16. Data: 2007-06-29 15:28:32
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    O mnie sie nie martw dziecinko ja sobie rade daje nawet z niepoprawnie
    zbudowanymi zdaniami .
    Mart sie lepiej o swoja znajomosc jezyka niemieckiego i znajomosc rynku
    pracy oraz przepisow na nim obowiazujacych.

  • 17. Data: 2007-09-18 21:12:11
    Temat: Kenyon
    Od: Peyton <p...@r...com>

    http://ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3-t.sxvgpo.org <a
    href="http://ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3-h.sxvg
    po.org">ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3</a>
    [url]http://ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3-b1.sxvg
    po.org[/url]
    [url=http://ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3-b2.sxvg
    po.org]ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3[/url]
    [u]http://ce27ba48f5788360c04c86d4cebf82f3-b3.sxvgpo
    .org[/u]
    bb44d6aba7ac9de894d46efbf4814a70

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 18. Data: 2007-09-19 09:57:18
    Od: s...@o...eu

    > Czemu go bluzgasz?
    > Przecież powiedział ci samą prawdę: nie jest chamem, ty jesteś wieśniarą i
    > kretynką, potrzebny może być paszport (jeśli ma być full legal).
    > Dodam od siebie, że trzeba mieć nie po kolei w głowie usiłując komuś
    > zabronić się wypowiadać w dowolnym temacie na ogólnodostępnej grupie.
    >
    > --
    > Jotte

    Niezle, dziewczyna zadala proste pytanie na forum i zamiast prostej odpowiedzi
    zostala nazwana kretynka, wiesniara, etc.
    ot nasza polska mentalnosc...

    A odnosnie glownego watku:
    - granice przekroczysz majac tylko dowod
    - do podpisania umowy moze byc Ci potrzebny paszport
    (jak juz ktos napisal w tym watku - zapytaj pracodawcy)

    pozdr

  • 19. Data: 2007-10-28 09:58:42
    Od: TJE <n...@o...ua>

> [...]
    > da się anulować przez pół wieku. Zwłaszcza ze oni nic a nic się nie zmienili.
    > Dalej pogardzają Polakami. Jedź gdziekolwiek indziej. Ale nie do niemców. Niech
    > im szparagi, wiśnie i jabłka zgniją. Pomyśl ze Ty będziesz pracowała a za
    > zarobione na Twojej ciężkiej pracy pieniądze niemic wytoczy sprawę Polsce o
    > zwrot majątku, jaki jego dziadek esesman miał w przedwojennej Polsce. Znam
    > niemcow. Oni się nic a nic nie zmienili. Dalej uważają sie za lepszych. Nawet w
    > hymnie mają w dalszym ciągi Deutschland, Deutschland über alles, über alles in

    To wszystko prawda.