PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w hipermarkecie na stanowisku kierowniczym

  • 1. Data: 2006-11-30 13:38:30
    Temat: praca w hipermarkecie na stanowisku kierowniczym
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jak ksztaltuja sie zarobki kierownikow dzialow w tych hipermarketach
    carrfour.

    szczegolnie chodzi mi od dzial ochrony

    zarobki w roznych miastach moga sie roznicowac wiec czekam na opinie i
    konkretne przyklady

    z gory thx

  • 2. Data: 2006-11-30 15:24:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu rs porozsypywal nastepujace haczki:
    > jak ksztaltuja sie zarobki kierownikow dzialow w tych hipermarketach
    > carrfour.
    > szczegolnie chodzi mi od dzial ochrony
    Widzisz, dobrze mowilem ze szybko awansujesz:P
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-30 16:17:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 30 Nov 2006 14:38:30 +0100, rs napisał(a):

    > jak ksztaltuja sie zarobki kierownikow dzialow w tych hipermarketach
    > carrfour.
    > szczegolnie chodzi mi od dzial ochrony

    Kolega w carrefourze katowickim awansowal na kierownika. Cos kojarze ze
    chyba lekko powyzej 1000zl, ale reki sobie nie utne.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2006-12-03 00:53:09
    Temat: Re: praca w hipermarkecie
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "rs" ...
    > jak ksztaltuja sie zarobki
    > szczegolnie chodzi mi od dzial ochrony
    > czekam na konkretne przyklady

    tesco
    zwykly (najzwyklejszy) ochroniarz
    1430 (miesiecznie, do reki)

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2006-12-03 21:20:01
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "rs" ...
    >
    > tesco
    > zwykly (najzwyklejszy) ochroniarz
    > 1430 (miesiecznie, do reki)

    Hmm, na KUL wiecej zarabia sprzataczka i konserwator o jakies 400 zl :)

    Mirek

  • 6. Data: 2006-12-04 03:41:40
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Miroslaw Szejduk" ...

    > Hmm, na KUL wiecej zarabia sprzataczka i konserwator o jakies 400 zl :)

    hint:
    ale ja nie pisalem o 'zl'
    :-))

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2006-12-04 13:39:50
    Od: "icecool" <m...@o...pl>

    > tesco
    > zwykly (najzwyklejszy) ochroniarz
    > 1430 (miesiecznie, do reki)

    zapomniałeś dodać że za 250 godzin miesięcznie

    greg

  • 8. Data: 2006-12-04 14:18:32
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > zapomniałeœ dodać że za 250 godzin miesięcznie

    hmmm, 250 godzin miesięcznie to wychodzi 250/25 (czyli 25 dni w miesiącu,
    czyli de facto wolny tylko 1 dzień w tygodniu) czyli 25 dni po 10 godzin
    pracy. nie ma kiedy zrobic zakupów, że o odpoczynku nie wspomnę......

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 9. Data: 2006-12-05 02:04:57
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "icecool" ...

    > zapomniałeś dodać że za 250 godzin miesięcznie

    excel wyliczyl niecale 330
    :-))

    --
    T.F.

  • 10. Data: 2007-01-13 23:53:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <el1ann$4fv$1@news.onet.pl>,
    "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> wrote:

    > hmmm, 250 godzin miesięcznie to wychodzi 250/25 (czyli 25 dni w miesiącu,
    > czyli de facto wolny tylko 1 dzień w tygodniu) czyli 25 dni po 10 godzin
    > pracy. nie ma kiedy zrobic zakupów,

    Tesco jest otwarte 24h/dobe. 7dni w tygodniu.

    Pozdr
    TA