PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w firmie consultingowej IT

  • 1. Data: 2004-02-09 20:50:13
    Temat: praca w firmie consultingowej IT
    Od: "chello" <a...@i...pl>

    Ile mozna zarobic miesiecznie w takiej firmie (orientacyjnie).
    Praca na stanowisku: business analyst lub cos takiego
    Doswiadczenie wymagane w sektorze finansowym, wyzsze studia, praktyczna
    znajomosc jednego z tematow: unix, java, Oracle, Sybase.
    Praca na poczatek w polsce po okresie probnym wyjazd gdzies do europy lub w
    najlepszym wypadku do Stanow

    Pozdrawiam
    ACh

  • 2. Data: 2004-02-10 08:18:54
    Temat: Re: praca w firmie consultingowej IT
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > znajomosc jednego z tematow: unix, java, Oracle, Sybase.
    > Praca na poczatek w polsce po okresie probnym wyjazd gdzies do europy lub

    podobniez $56k - 65k

    wojtek

    ;))

  • 3. Data: 2004-02-10 09:43:38
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > znajomosc jednego z tematow: unix, java, Oracle, Sybase.
    > Praca na poczatek w polsce po okresie probnym wyjazd gdzies do europy lub w

    W Warszawie: w duzych amerykanskich firmach do 12000/mies, w srednich
    amerykanskich firmach 6000-9000, a w malych polskich to nie wiem.

    T.