PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2007-04-04 18:20:18
    Temat: praca w domu
    Od: "Wojtek Sosnowski" <w...@g...pl>

    Firma jest wypłacalna, są dowody wpłat oraz pozytywne opinie użytkowników na
    forach o zarabianiu. Szczegóły sosen.w@interia EuroBarre jest francuską
    firmą płacącą za pracę przy komputerze z włączonym programem, tzw.
    surfbarem. Po instalacji program umieszcza na górze ekranu niewielki pasek,
    na którym wyświetlają się reklamy. W czasie gdy nasz program jest włączony
    nalicza nam punkty, które przeliczane są na pieniądze. Więcej informacji
    sosen.w@interia

  • 2. Data: 2007-04-04 20:01:38
    Temat: Re: praca w domu
    Od: "Łukasz P. Łuczak" <l...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Dziękuję za zamieszczenie tego ogłoszenia, które stanowi złamanie regulaminu
    EuroBarre. Postanowiłem być uczynnym i wysłałem stosowną informację do
    EuroBarre - w skrócie, system (a nie firma) jest wypłacalna ale nie dla
    Ciebie bo przy próbie wypłaty dostaniesz kosza za to, że dzisiaj złamałeś
    regulamin.

    Miłego dnia życze

  • 3. Data: 2007-04-07 10:10:53
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Wojtek Sosnowski napisał(a):
> [...]
    > nalicza nam punkty, które przeliczane są na pieniądze. Więcej informacji

    synku poucz sie troche czegokolwiek co bedziesz mogl sprzedac w formie
    uslugi a nie marz o kokosach za przegladanie internetu.

    PS. Wesolych Świąt.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT