PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2004-04-23 08:41:11
    Temat: praca w domu
    Od: "Sily" <d...@b...pl>

    Witam,

    może już ktoś to przerabiał...
    obecnie zajmuję się wychowaniem dziecka, ale z drugiej strony chciałabym się
    zająć czymś co może przynieść korzyści finansowe.
    Nie chcę na razie iść do regularnej pracy (chcę być przy moim maluszku),
    szukam raczej czegoś co można robić w domu.
    Co mam do zaoferowania - sprzętowo standard - komputer, telefon, faks,
    internet; posiadane umiejętności - od prostych prac biurowych od zarządzania
    firmą i personelem.

    Czy coś oprócz pseudo chałupnictwa można znaleźć na naszym rynku pracy?

    Dziękuję za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam,
    Sily

  • 2. Data: 2004-04-23 10:31:38
    Temat: Re: praca w domu
    Od: "na" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Własnie zabierałam się do pisania podobnego postu. Mam takie pytanie w
    usenecie często pojawiają się takie oferty praca w domu, wymagany komputer
    łacze internetowe i tyle czasem kwota. Czy jest sens w to się bawić ? O co w
    tym chodzi ? Proszą o wysłanie CV ale sami się nie ujawniają. Skąd mam
    wiedzieć do kogo wysyłam swoje dane.
    Chciałabym popracować, ale boje się wysyłąć ofertę nie wiadomo gdzie i po co?

  • 3. Data: 2004-04-23 10:35:07
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    In article <c6araa$n23$1@inews.gazeta.pl>, n...@g...SKASUJ-TO.pl
    says...
    > Własnie zabierałam się do pisania podobnego postu. Mam takie pytanie w
    > usenecie często pojawiaj? się takie oferty praca w domu, wymagany komputer
    > łacze internetowe i tyle czasem kwota. Czy jest sens w to się bawić ? O co w
    > tym chodzi ? Prosz? o wysłanie CV ale sami się nie ujawniaj?. Sk?d mam
    > wiedzieć do kogo wysyłam swoje dane.
    > Chciałabym popracować, ale boje się wysył?ć ofertę nie wiadomo gdzie i po co?

    Nie ma sensu, sprawdzilem to na sobie kilka razy i wiecej nie bede.
    Chyba ze chcesz placic komus wczesniej za cos czego nie jestes pewien
    np: ofert pracy PROGRAM21 :))
    Kompletna bzdura!!!!

    Daniel

  • 4. Data: 2004-04-23 11:40:30
    Od: "Sily" <d...@b...pl>

    zgadzam się z przedmówcą - takie ogłoszenia to najczęściej PROGRAM 21...
    niestety...

    swojego czasu szperałam dość intensywnie i nie udało mi się znaleźć nic
    ciekawego...
    może brak szczęścia, albo rzeczywiście nie ma wśród tych ogłoszeń nic
    godnego uwagi.

  • 5. Data: 2004-04-23 11:54:53
    Od: Voyteck <v...@c...com.pl>

    > Co mam do zaoferowania - sprzętowo standard - komputer, telefon, faks,
    > internet; posiadane umiejętności - od prostych prac biurowych od zarządzania
    > firmą i personelem.
    Wiesz - jeśli chodzi o zarządzanie firmą i personelem - do nie za bardzo
    mogę sobie wyobrazić, jak byś mogła to robić zdalnie. Jeśli chodzi o
    prace biurowe - to zależy od dośc specyficznych Twoich umiejętności -
    może znasz biegle jakiś język i mogłabyś się pobawić w tłumaczenia. Może
    masz zmysł artystyczny i mogłabyś coś porobić w grafice...
    Sądzę, że dobrym pomysłem jest po prostu poszukanie ofert pracy zdalnej
    z określonymi wymaganiami, które spełniasz. Ja np. mam ludzi, którzy
    pracują w domu i programują...

    > Czy coś oprócz pseudo chałupnictwa można znaleźć na naszym rynku pracy?
    Zależy co rozumiemy przez pseudo-chałupnictwo :)
    Wysoce wykwalifikowani ludzie mogą też pracować jako konsultanci - nie
    jest to możę praca non-stop w domu - ale też nie zawsze musi być
    "onsite". Można oferować wykonanie różnych opracowań, biznes-planów
    itp., które da się robić na podstawie materiałów, które się zabiera do domu.

    Pozdrawiam

    Voyteck

  • 6. Data: 2004-04-24 14:04:56
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Voyteck <v...@c...com.pl> napisał(a):

    > Sądzę, że dobrym pomysłem jest po prostu poszukanie ofert pracy zdalnej
    > z określonymi wymaganiami, które spełniasz.

    Ja do tej pory znalazłem głównie oferty dla inwalidów nie wychodzących
    z domu z powodu problemów z narządami ruchu.

    > Ja np. mam ludzi, którzy
    > pracują w domu i programują...

    W jakim języku?

> [...]
    > "onsite". Można oferować wykonanie różnych opracowań, biznes-planów
    > itp., które da się robić na podstawie materiałów, które się zabiera do domu.

    A mniej wykwalifikowani też mogą coś zdziałać w telepracy w domu,
    skoro jako kandydatów na pracowników stacjonarnych, potencjalni pracodawcy
    mają ich w bardzo głębokim poważaniu.

    Marek

  • 7. Data: 2004-04-24 20:35:44
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Sily" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciekawego...
    > może brak szczęścia, albo rzeczywiście nie ma wśród tych ogłoszeń nic

    Są takie oferty, ale biura nie ogłaszają się bo po prostu nie mają na to
    mocy przerobowych.
    Ktoś kiedyś znalazł w ten sposób pracę za niewielkie pieniądze: pisanie
    odpowiedzi negatywnych na pisma.
    Codziennie trzeba było napisać 20-50 odp. negatywnych, zaadresować,
    przykleić znaczek i wysłać.

    Tak samo odp. negatywne @-listem.

    Nie trzeba tego robić w biurze. Można w domu. Ot takie żmudne siedzenie
    kilka godzin przy kompie i odpowiadanie na korespondencję.

    Inne prace... redagowanie pism urzędowych. Ty redagujesz... wysyłasz
    @-listem do biura, a oni tam tylko drukują i wysyłają, ewentualnie coś
    poprawią, ale 3/4 roboty Ty robisz...

    Inne prace: wpisywanie w bazę danych... Teraz zazwyczaj bazy danych są
    umieszczane w sieci, więc można w nie pchać dane z pozycji dowolnego kompa.

    Pozdrawiam
    Krzysztof