PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w UK

  • 1. Data: 2004-03-02 14:34:04
    Temat: praca w UK
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szukam pracy na wakacje (jestem studentem) najchetniej w jakims
    anglojezycznym kraju, ale nie upieram sie :)

    Moje pytanie brzmi - gdzie mozna zaczac poszukiwania?

  • 2. Data: 2004-03-02 15:44:50
    Temat: Re: praca w UK
    Od: <m...@b...net>

    "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Szukam pracy na wakacje (jestem studentem) najchetniej w jakims
    > anglojezycznym kraju, ale nie upieram sie :)
    >
    > Moje pytanie brzmi - gdzie mozna zaczac poszukiwania?

    strona job centre, chyba jobcentreonline, albo jobcentreplus, z
    rozszerzeniem .co.uk, ew. gov. Musisz sprawdzic w google ;)
    ew. reed.co.uk, to agencja posrednictwa, mozesz zobaczyc, co maja w roznych
    dziedzinach.
    no i pozostanie jeszcze szukanie na miejscu - albo przez kazdy lokalny urzad
    pracy, albo - tradycyjnie - od drzwi do drzwi (jesli to praca w pubie ;)
    ew. ogloszenia na stronach gazet internetowych - the guardian, the times
    (timesonline) etc, ale tam szukaja zazwyczaj b. wysoko wyspecjalizowanych
    pracownikow i na dluzsze kontrakty, przynajmniej kilkumiesieczne.
    btw, znam przypadki, gdy uczniowie wysylani do szkol na szkolenia przez
    urzad pracy otrzymywali prace w tej szkole... (za psie pieniadze, niestety),
    lub proponowano im "szkolenie" na stanowisku pracy, rowniez za darmo lub za
    grosze niestety.

    marek