PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Trójmieście dla informatyka

  • 1. Data: 2002-05-24 07:47:32
    Temat: praca w Trójmieście dla informatyka
    Od: "AilO" <#NOSPAM#artur@2i.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Pytanie jak w temacie.
    Możecie mi powiedzieć, jak kształtuje się rynek pracy dla informatyków w
    Trójmieście?
    Jak kształtują się zarobki?

    Z góry dzięki za wypowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Artur Dworakowski

  • 2. Data: 2002-05-24 20:46:45
    Temat: Re: praca w Trójmieście dla informatyka
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >Pytanie jak w temacie.
    >Możecie mi powiedzieć, jak kształtuje się rynek pracy dla
    informatyków w
    >Trójmieście?
    >Jak kształtują się zarobki?

    coraz trudniej o prace, a o dobra to juz wogole

    zarobki - za malo dales danych, jesli jestes zaraz po studiach
    informatycznych na politechnice to jeszcze 2 lata temu srednia
    byla 2,5 tys. na reke, teraz powiedzialbym, ze jest okolo 1,5 na
    reke, moze troche wiecej, ale znam i ludzi co zaczynaja po
    niecaly 1 tys. netto