PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Pizza Hut

  • 11. Data: 2005-06-22 16:12:40
    Temat: Re: praca w Pizza Hut
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Jun 2005 21:33:35 +0200, "konto" <k...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    [...]
    >klient czy to mc czy ph , nie ma pojecia o wielu zakazach dotyczacych
    >obslugi .
    >probowales np. w mc dac napiwek ?
    w mc nie, ale mowa byla o ph. W ph dawalem skutecznie. Dlatego
    wymyslilem sobie taka tabliczke :D

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 12. Data: 2005-06-22 16:16:05
    Od: "Rufous" <r...@w...pl>

    Użytkownik "gumofilc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem ze to tez fastfood, ale wydaje mi sie ze jest tam znacznie lepiej niz
    > w Mcdonaldzie, gdzie robia hamburgera z mozgu, troja o szczeblach awansu a
    > na dzien dobry sprzata sie kible, bo niby nawet menedzer tez to kiedys
    > przechodzil, a ja kiedys moge byc menedzerem...
    > Tutaj w Pizza stawiaja niby sprawe jasno i szukaja do konkretnej roboty:
    > na kelnera lub wytworce pizzy i nie musze latac z mopem na dzien dobry.
    > Czy mam racje? Ile tam placa? daja napiwki kelnerom?

    Tez o tym myslalem. Jakies 2-3 tygodnie temu gadalem z kierowniczka pizzy
    hut w galerii mokotow. Przez 1 miesiac zarabiasz cos ok 500 zl. 1 miesiac
    jest probny, wiec nie mozesz dostawac napiwkow (zatem takie cos jest).
    Pewnie wlasnie przez tez miesiac uczysz sie sprzatac kible, pomagasz
    sprzatac kible, ewentualnie pod koniec szkolenia mozesz sam posprzatac kibel
    :).
    Ostatnio kumpel mowil, ze pracuje w ph i zarabia czasem do 1500, jak jest
    duzo napiwkow, chociaz cos mi sie nie wydaje. Placa 5 zl/h, chyba juz na
    reke, o ile dobrze pamietam.
    Teraz kombinuje z kelnerowaniem gdzie indziej :)

    Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu!!

    --
    Rafal Pyzel