PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Opoltrans - opinie

  • 1. Data: 2007-08-02 22:37:21
    Temat: praca w Opoltrans - opinie
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    Czy ktoś ma jakieś info na temat pracy w sieci Opoltrans (
    http://www.opoltrans.com.pl ) ?
    Słyszałem, że nieźle można zarobić, ale kosztem czegoś w rodzaju obozu pracy
    ?

    Pzdr
    Marek

  • 2. Data: 2007-08-07 11:36:41
    Temat: Re: praca w Opoltrans - opinie
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    MG pisze:
    > Czy ktoś ma jakieś info na temat pracy w sieci Opoltrans (
    > http://www.opoltrans.com.pl ) ?
    > Słyszałem, że nieźle można zarobić, ale kosztem czegoś w rodzaju obozu pracy

    Od dłuższego czasu w każdorazowym, poniedziałkowym wydaniu lokalnej
    gazety, ta firma z uporem szuka ludzi do pracy, najczesciej na stanowiska:
    informatyk,
    magazynier,
    handlowiec

    Skoro mozna dobrze zarobić, to problem ze znalezieniem ludzi lezy gdzie
    indziej. Musi byc tam fatalna atmosfera pracy, co zreszta, potwierdziło
    się w informacjach z pewnych źródeł...

    --
    czarny
    { www.czarnobiale.pl }

  • 3. Data: 2009-09-23 13:47:41
    Od: "krey" <kreyzoll@WYTNIJ_TOgmail.com>

    moze i niezle mozna zarobic, ale tylko w centrali (o ile wogole).

    praca po minimum 9-10 godzin dziennie, w soboty tylko po 8.

    placa oficjalnie tylko minimum krajowe - reszta w kopercie jako delegacja wiec nie
    mozna wykazac.

    nadgodzin za soboty nie ma

    ogolnie oboz pracy.

    z pozytywow - branza ciekawa i mozna sie sporo nauczyc - koniec pozytywow.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-13 11:25:07
    Od: "agnam" <agacia_klapouchy@WYTNIJ_TOop.pl>

    Masz racje istny obóz pracy. Tyrasz jak wół za marne grosze a do tego poniżają Cię i
    traktują jak śmiecia. Nie polecam tam pracy a nawet szczerze odradzam.

    Pozdrawiam