PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w KFC

  • 1. Data: 2006-01-04 11:13:49
    Temat: praca w KFC
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Jak wygląda praca w KFC? Znalazłem ich ogłoszenie, szukają niby kasjerów
    i osób do pracy w kuchni, czy przypadkiem nie zaczyna się tam kariery od
    sprzątania kibli i mycia podłóg? w anonsie nie ma nic na temat osób
    uczących się, czyli mam szanse nie będąc studentem? jakie są zarobki i
    godziny pracy?

  • 2. Data: 2006-01-04 11:32:33
    Temat: Re: praca w KFC
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "termIT":

> [...]
    > sprzątania kibli i mycia podłóg? w anonsie nie ma nic na temat osób
    > uczących się, czyli mam szanse nie będąc studentem? jakie są zarobki i

    A chciałbyś zacząć od razu od stanowiska menadżerskiego? Jakie masz
    kwalifikacje w papierach i jakie doświadczenie zawodowe?
    Idź do nich i powiedz, że nie będziesz jeździł na szmacie, bo masz większe
    aspiracje. Na pewno zrobi to na nich wrażenie :)))

    Bez obrazy ale w Polsce chroniczny przerost ambicji to norma. Ludziska nawet
    po szkołach ale bez żadnej praktyki wyobrażają sobie od razu robotę w
    eleganckich klimatyzowanych biurach z nogami na stole. Proponuję oglądać
    mniej seriali.

    Pietrek

  • 3. Data: 2006-01-04 11:35:30
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Użytkownik "Pietrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po szkołach ale bez żadnej praktyki wyobrażają sobie od razu robotę w
    > eleganckich klimatyzowanych biurach z nogami na stole. Proponuję

    Twoja wiadomość nie wniosła nic do tego wątku. Może Ty lubisz sprzątać
    sedesy za minimum krajowe, ale to nie znaczy, że inni też. Napisałem
    wyraźnie praca na kasie i w kuchni, a nie żaden menedżer i tych
    stanowisk dotyczyły moje pytania.

  • 4. Data: 2006-01-04 11:58:15
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    termIT napisał(a):
> [...]
    > sedesy za minimum krajowe, ale to nie znaczy, że inni też. Napisałem
    > wyraźnie praca na kasie i w kuchni, a nie żaden menedżer i tych

    Złoz podanie, jak Cie zaproszą na rozmowe to niech okresla co bedzie
    nalezalo do Twoich obowiazkow, jak CI nie bedzie pasowalo to nie, a
    przynajmniej bedziesz wiedzial co "tracisz" ;]

  • 5. Data: 2006-01-04 12:01:45
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "termIT" napisał:

> [...]
    > sedesy za minimum krajowe, ale to nie znaczy, że inni też. Napisałem
    > wyraźnie praca na kasie i w kuchni, a nie żaden menedżer i tych

    To może inaczej. Jaka kwota Cię satysfakcjonuje, gdybyś miał sprzątać kible
    i oblatywać podłogi w kuchni i na sali? Do tego nie potrzeba ani szkoły ani
    rozumu a wprowadzenie do obowiązków to max 5 min.
    Pytam, bo na początek raczej jako "świeży" (nie używam nigdy stwierdzenia
    "młody") raczej masz duże szanse aby załapać się na takie właśnie zajęcia.
    Pamiętaj, że żadna praca nie hańbi a jeśli nie chcesz pracować tu to zawsze
    możesz sprzątać kible angielskie lub inne. Potem przyjedziesz z KUPĄ
    funciaków i będziesz opowiadał, że byłeś "konserwatorem" w jednej z
    tamtejszych firm.

    Pietrek

  • 6. Data: 2006-01-04 12:18:09
    Od: "termIT" <m...@t...it>

> [...]
    > możesz sprzątać kible angielskie lub inne. Potem przyjedziesz z KUPĄ
    > funciaków i będziesz opowiadał, że byłeś "konserwatorem" w jednej z

    Nikt nie rozumie prostego tekstu napisanego językiem polskim?
    Do cholery przecież jest napisane pracownik kuchni i obsługa kasy, a nie
    pracownik porządkowy i klozetowy, więc o co chodzi?! ja próbuje się
    upewnić czy nie jest tak jak w McDonaldzie gdzie szczebel "kariery"
    właśnie tak wygląda, że zaczyna się ze szczotką klozetową w ręce i do
    takiej pracy nie pójdę, bo już wolę być bezrobotnym niż dawać się
    poniżać za groszowe stawki. Pracowałem już w sklepie komputerowym i
    kładłem kable sieciowe w firmach, nie kończyłem zawodówki, więc kariera
    pomywacza muszli sedesowych mnie nie interesuje, zrozumiałeś wreszcie?
    Pytam jakie są zarobki w KFC, czy warto sobie parę groszy zarobić przed
    wyjazdem do Anglii gdzie z kolei nie spodziewam się rewelacji, ponieważ
    tam będę obcy i to nie mój kraj, ale w tym wątku jest o KFC w Polsce,
    zrozumiano? Nie ma podanego telefonu do tego KFC, a nie chcę mi się tam
    łazić nadaremno, od takich rzeczy jest internet by szulać informacji.

  • 7. Data: 2006-01-04 12:48:01
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "termIT" napisał w wiadomości:

> [...]
    > zrozumiano? Nie ma podanego telefonu do tego KFC, a nie chcę mi się tam
    > łazić nadaremno, od takich rzeczy jest internet by szulać informacji.

    Jeśli jesteś otwarty i masz niezbędne badania do pracy przy żywności to
    chyba mógłbyś tam pracować.
    Wszędzie "szczebel kariery" tak wygląda, że jedziesz od szmaty. Nie będę
    pisał dlaczego, sam się domyśl. Jeśli wolisz natomiast być bezrobotnym to
    Twój wybór i ja to szanuję. Wybiorą tych co się zgłoszą i tych co przyjmą
    ICH warunki, proste!
    Praca w sklepie komputerowym, kadzenie kabli, hmmm.... Jak długo i na jakie
    kursy i szkolenia pracodawca Cię wysyłał? Przypuszczam, że żadne a skoro
    tak, to zainteresowanie kompami i sieci telekomunikacyjne - informatyczne to
    tylko hobby.
    Nikt Ci nie zarzuca zawodówki a swoją drogą wstyd jaki? Myślisz, że lepiej
    być bez zawodówki i bez żadnego zawodu?
    Teraz pomywaczy nie ma. Nawet panie nie nazywają się "sprzątaczki" tylko
    "panie sprzątające", tudzież konserwatorzy powierzchni poziomych;) Też
    praca, mało rozwojowa ale praca. U mnie w pracy pani sprzątającej pierwszy
    mówiłem dzień dobry i nic mi się nie stało, czasami porozmawiałem in wcale
    to nie są żadne tumany, uwierz!
    W polsce oficjalnie jest 3 mln bezrobotnych. Jak się mieszka u mamy to można
    być sobie bez pracy do woli, mama jak ma gest to da na fajki ;)
    Jeśli będziesz musiał utrzymać rodzinę, mieszkanie/dom, jakiś rower to
    weżmiesz każdą pracę a i tak na to miejsce jest 100 chętnych.
    Od tego jest w końcu internet i tam są oddziały KFC z adresem, nr faxu, na
    tel. W 5 min można to wszystko znaleźć. Skoro Ci się nie chce to już trudno
    :(
    I wolno Ci, bo Polska to ponoć wolny kraj.....

    Pietrek

  • 8. Data: 2006-01-04 13:07:13
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrozumiano? Nie ma podanego telefonu do tego KFC, a nie chcę mi się tam
    > łazić nadaremno, od takich rzeczy jest internet by szulać informacji.

    EEEEE....kolego, jesli Ty masz takie podejscie do pracy to nie wroze nic
    dobrego....."nie chce mi sie lazic nadaremno"....poza tym skad to sie wzielo
    "czyszczenie kibli"? Wyraznie napisali "kasjer i osoba do kuchni", a
    telefonicznie i tak Ci nic nie powiedza, zaprosza Cie na rozmowe i wtedy sie
    dowiesz, jak Ci zaproponuja WC cleaning to im podziekujesz.
    Powodzenia

  • 9. Data: 2006-01-04 13:14:16
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

> [...]
    trudno
    > :(
    > I wolno Ci, bo Polska to ponoć wolny kraj.....

    Po co Ty mu o tym piszesz...nie szkoda Ci klawiatury? :)
    Pobedzie bez pracy jakis czas to za etat na stanowisku "konserwatora
    powierzchni poziomych" bedzie po rekach calowal. :)

  • 10. Data: 2006-01-04 13:44:54
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Użytkownik "max-graf" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy sie
    > dowiesz, jak Ci zaproponuja WC cleaning to im podziekujesz.

    Mało mnie obchodzą wasze mądre wywody, zadałem proste pytanie i liczę na
    odpowiedź jakiegoś byłego/obecnego pracownika KFC, a Ty i Pietrek
    bujajcie się. Nawiasem co robicie tutaj w godzinach pracy? wasze zajęcie
    polega na pisaniu na grupy??