PracaGrupypl.praca.szukana[praca.regiony.org] nowe oferty pracy

  • 1. Data: 2005-05-31 06:57:35
    Temat: [praca.regiony.org] nowe oferty pracy
    Od: "regiony_org" <i...@r...org>

    == Giełda Pracy - Praca - Job ==
    ===== www.praca.regiony.org ====
    -------
    RSS - RDF - Subskrypcja
    http://regiony.org/B2Bforum/rdf.php
    -------

    Zapraszamy do dodawania darmowych ogłoszeń.

    Dodawanie i ich emisja wolna od opłat.
    -------

    Pracodawca słabnie gdy brakuje rąk do pracy !

    -------
    Pracodawco łaski nie robisz !
    -------

    RSS - RDF - Subskrypcja
    http://regiony.org/B2Bforum/rdf.php
    -------
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-05-31 08:34:48
    Temat: Re: [praca.regiony.org] nowe oferty pracy
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "regiony_org" <i...@r...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dodawanie i ich emisja wolna od opłat.
    > -------
    >
    > Pracodawca słabnie gdy brakuje rąk do pracy !

    Chyba najbardziej nieprzyjazna i nieergonomiczna strona , po pół godziny
    klikania udało mi się znaleźć ofertę nie z mojego regionu i nie na temat.Czy
    ktoś znalazł jakąś ofertę? nie mowie o pracy itd ale o ogłoszenie?
    TMK