PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca przy komputerze

  • 1. Data: 2009-08-27 10:44:16
    Temat: praca przy komputerze
    Od: Lysy <p...@b...pl>

    Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy,
    niezależnie czy to będzie drugie źródło czy podstawowe. Cała praca
    jest wykonywana w Twoim własnym domu. Sam ustalasz swój własny
    rozkład. Wszystko, czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest
    zapewnione pełne szkolenie online. W 30-dniowym bezpłatnym okresie
    próbnym, nie masz nic do stracenia. Możesz łatwo zarobić poświęcając
    tylko 10 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 3000 zł,
    jeśli masz życzenie poświęcić więcej godzin. Wielu już spróbowało, a
    Ty? Spróbuj jeszcze dziś napisz na p...@b...pl

  • 2. Data: 2009-08-27 11:18:44
    Temat: Re: praca przy komputerze
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lysy" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >tylko 10 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 3000 zł,
    >jeśli masz życzenie poświęcić więcej godzin. Wielu już spróbowało, a

    Lysy, dajesz, dajesz...

  • 3. Data: 2009-08-28 16:08:52
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Lysy zapodal(a):

    > jeśli masz życzenie poświęcić więcej godzin. Wielu już spróbowało, a
    > Ty? Spróbuj jeszcze dziś napisz na p...@b...pl

    p...@b...pl
    :D

    a gdzie sprostanie nieustającemu rozwojowi Łysy?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-08-29 21:30:20
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Lysy" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Lysy, dajesz, dajesz...

    nie dokładajcie już, spadłem z krzesła :D

  • 5. Data: 2009-09-06 05:04:45
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > nie dokładajcie już, spadłem z krzesła :D

    w jakimś filmie jest scena gdzie goście wpadają obrobić bar ale okazuje
    się że to bar dla policji. Jakim łosiem trzeba być żeby słać taki szit
    na pl.praca.dyskusje albo chociaż nieodkliknąć ją z listy grup.

    --
    mariusz