PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez internet....suuuperrr

  • 1. Data: 2004-09-02 19:03:27
    Temat: praca przez internet....suuuperrr
    Od: "Malwina" <m...@o...pl>

    Jest to praca w ktorej czas i wynagrodzenie zalezy wylacznie od wkladu pracy.
    Może być to praca dodatkowa, lub na cały etat. Zarabiasz dla siebie.
    Sprawdzony interes , bez ściemy, to działa...skontaktuj się ze mną w celu
    otrzymania większych informacji:

  • 2. Data: 2004-09-02 19:10:18
    Temat: Re: praca przez internet....suuuperrr
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Malwina" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Może być to praca dodatkowa, lub na cały etat. Zarabiasz dla siebie.
    > Sprawdzony interes , bez ściemy, to działa...skontaktuj się ze mną w celu
    A nie możesz tu ich opublikować? :) Jak nie, to znaczy, że ściema a nie
    sprawdzony interes.
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 3. Data: 2004-09-02 19:28:42
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Linux Registered User: 356623
    > "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie"

    Oni nigdy nie odpowiadają na pytania jakie zadałeś. Ta praca w internecie to
    wielka lipa, tak jak internet. Tomek

  • 4. Data: 2004-09-02 21:23:02
    Od: "BlackAngel" <a...@o...NOSPAM.pl>

    nie taka znowu lipa. Ja sama keidys jak mialam jeszcze czas to zarabialam
    przez internet i udalo mi sie cos zarobic choc nie bylo to duzo bo jakies
    300 zl na miesiac. ale lepsze to niz nic;)

  • 5. Data: 2004-09-03 06:21:05
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > Linux Registered User: 356623
    > "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie"

    Wygodniej jest mailem posłac załącznik, bo jest dosć dużo informacji, które
    warto przeczytać, a tu sie nie zmieszczą. Gdyby to była ściema to bym sie za
    to nie brała. Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu ze mną w celu otrzymania
    szczegółowej i...@o...pl

  • 6. Data: 2004-09-03 07:30:09
    Od: BbT <m...@z...one.pl>

> [...]
    > to nie brała. Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu ze mną w celu otrzymania

    Jaka to praca, ktorej nie da sie zdefiniowac wedlug kanonu stosowanego
    na p.p.o? Skroc ten swoj zalacznik i umiesc tutaj podstawowe informacje:
    wymagania, co oferujesz, zarobki itd. Udowodnij nam, ze to nie sciema,
    jesli potrafisz. Jesli nie, to idz stad i nie wracaj.

    --
    Pozdrawiam - BbT

  • 7. Data: 2004-09-03 08:03:35
    Od: "MichalT_Wawa" <m...@a...pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymagania, co oferujesz, zarobki itd. Udowodnij nam, ze to nie sciema,
    > jesli potrafisz. Jesli nie, to idz stad i nie wracaj.

    Taaa kiedy byłem małym chłopcem hej...
    A teraz poważnie gdy się uczyłem w podstawówce (jakieś 18 lat temu - ale ten
    czas leci) tego typu "raporty" jak go zwał tak go zwał nazywały się po
    prostu "łańcuszek szczęcia". Hehehehe zarobili na naiwnych tylko ci co go
    zaczęli. "wyśli 20 pln temu z początku listy i go skasuj dopisz siebie na
    końcu i... czekaj" heheheeheh. Kiedyś to krążyło na kartkach teraz przybrało
    formę elektroniczną. Wiadomo naiwnych nie brakuje. Jak ktoś nie ma co robić
    z kasą to z chęcią podam numer swojego konta.

    Pozdrawiam

    Michał T - Polska

  • 8. Data: 2004-09-03 09:25:37
    Od: "marek" <m...@b...com>

> [...]
    > Może być to praca dodatkowa, lub na cały etat. Zarabiasz dla siebie.
    > Sprawdzony interes , bez ściemy, to działa...skontaktuj się ze mną w celu

    proponuje prace nad roznymi elementami jezyka polskiego i powazna decyzje,
    czy jestes Malwina czy Malwinem, ew kims zupelnie innym. (pomijajac niemily
    przymiotnik "spamiarz", rzecz jasna).

    marek

  • 9. Data: 2004-09-03 16:36:59
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >
    > marek
    >
    > Prosze mnie nie obrażać, jak cie to nie ineresuje to nie musisz czytać dalej.
    To co oferuje nie jest łańcuszkiem ,a spamów nie robie. Wymieniam jedynie
    informacje. Miłego dnia Mareczku

  • 10. Data: 2004-09-03 17:37:16
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > To co oferuje nie jest łańcuszkiem ,a spamów nie robie. Wymieniam jedynie
    > informacje. Miłego dnia Mareczku

    Do łańcucha mu daleko, więc jednak łańcuszek i spam, jak cholera.