PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na stacjach paliw

  • 11. Data: 2005-11-26 20:47:13
    Temat: Re: praca na stacjach paliw
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    news:dmagni$t3v$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:dmaelf$9k9$1@inews.gazeta.pl HeFToL <k...@w...pl>

    > To mentalność niewolnika. Takimi nie ma sensu się zajmować. Niech mają na
    co
    > pozwalają i zasługują.

    > Co z tego?

    to z tego, że idąc Twoim tokiem myślenia nigdy wiele osób nie znajdzie
    pracy. A żyć jakos trzeba. Co miesiąc kupa opłat, jeść trzeba, cos trzeba na
    siebie włożyc itp.

  • 12. Data: 2005-11-26 22:02:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmahki$l20$1@inews.gazeta.pl HeFToL <k...@w...pl>
    pisze:

    > to z tego, że idąc Twoim tokiem myślenia nigdy wiele osób nie znajdzie
    > pracy.
    Idąc Twoim tokiem myślenia wiele osób będzie mieć być może niepewną szansę
    na świadczenie nie tyle pracy, ile służby. W warunkach upadlających form
    podległości, bez praw, bez ochrony.
    O to chodzi?
    Przyzwolenie na nierespektowanie KP (nawet w indywidualnych, drobnych
    przypadkach) to kardynalny błąd. Rozzuchwala i demoralizuje i tak nie
    najwyższych lotów pracodawców, stwarza nienormalny status quo utrwalający
    się w odczuciu części społeczeństwa jako powszechny, uciążliwy lecz z braku
    wyboru akceptowalny. Tylko krótkowzroczni głupcy, tchórze i oportuniści mogą
    się na to godzić.

    > A żyć jakos trzeba. Co miesiąc kupa opłat, jeść trzeba, cos
    > trzeba na siebie włożyc itp.
    Myślisz, że o tym nie wiem? Ale rozsądny człowiek ewentualność pozostania
    bez źródła stałych dochodów przewiduje zawczasu i przygotowuje się na nią
    zabezpieczając sobie jakieś rezerwy finansowe. A przynajmniej próbuje.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-11-26 22:24:16
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    > W wiadomości news:dmahki$l20$1@inews.gazeta.pl HeFToL <k...@w...pl>
    > pisze:

    [ciach]
    > Myślisz, że o tym nie wiem? Ale rozsądny człowiek ewentualność pozostania
    > bez źródła stałych dochodów przewiduje zawczasu i przygotowuje się na nią
    > zabezpieczając sobie jakieś rezerwy finansowe. A przynajmniej próbuje.

    tak się składa, że te pseudo rezerwy finansowe już się dawno skończyły bo
    okres poszukiwania pracy w naszym syfiastym kraju jest dłuuugi, szczególnie
    jak się zostaje zwolnionym z dnia na dzień. Zresztą pracując za pół darmo
    ciężko jakiekolwiek rezerwy stworzyć.
    Więc nie moralizuj proszę bo takich cwaniaków od super pomysłów to mamy w
    sejmie prawie 500, a do tego jeszcze w senacie kolejni.

  • 14. Data: 2005-11-26 22:33:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 26 Nov 2005 23:02:42 +0100]:

    > Przyzwolenie na nierespektowanie KP (nawet w indywidualnych,
    > drobnych przypadkach) to kardynalny błąd.

    Więc szczęście całe, że kolega z wątku obok straci pracę,
    bo gdyby wymyślił sposób na obejście KP to byłoby to z jego
    strony kardynalnym błędem. Mimo że pracowałby i zarabiał.

    Prawda? ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-11-26 23:17:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmanqr$hi7$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Więc szczęście całe, że kolega z wątku obok straci pracę,
    > bo gdyby wymyślił sposób na obejście KP to byłoby to z jego
    > strony kardynalnym błędem. Mimo że pracowałby i zarabiał.
    > Prawda? ;)
    Przemyśl jeszcze tę wypowiedź, dobra?

    Jotte

  • 16. Data: 2005-11-26 23:19:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmanak$fq5$1@inews.gazeta.pl HeFToL <k...@w...pl>
    pisze:

    > Więc nie moralizuj proszę bo takich cwaniaków od super pomysłów to mamy w
    > sejmie prawie 500, a do tego jeszcze w senacie kolejni.
    Nie ma znaczenia jak to nazwiesz - nie moralizuję. Wyrażam swój pogląd.
    Chcesz się upadlać - proszę, na zdrowie, chcesz służyć - służ, chcesz taką
    postawę propagować - próbuj. To nie moja sprawa i ja cię żałował nie będę.
    W końcu jestem cwaniakiem od super pomysłów.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2005-11-27 10:17:40
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

> [...]
    > Chodzi mi o wymiar godzin, o rozliczanie wypłat, warunki pracy itp.
    > Powiem tak: na BP daja umowe na pół etatu ale oczywiście pracuje się ile
    > wlezie po 12 godzin. Mieszają się w zenaniach, nie potrafia powiedzieć jak
    > to rozliczają cośtam kręcą. A nie chcę tam siedzieć 250godzin/miesiąc za
    > jakies drobne.
    > Na Lotosie już więcej konkretów bo umowa na etat ale płaca 800zł.
    > Trochę
    > to śmieszne przy pracy właściwie na kilka etatów bo przecież nalewanie
    > pa;liwa, mycie szyb, kasowanie, sprzedaż w sklepie, sprzątanie i

    Stacja prywatna:
    3 pracownikow + 1 osoba od gazu.
    Place:
    2250 zl brutto (wystawiana faktura - pracownicy prowadza dzialanosc
    gospodarcza) + kierownik 2500 zl brutto. Nie pisze o "dodatkach".
    Praca w trybie: 24 godziny pracy, 48 godzin wolnego.

  • 18. Data: 2005-11-29 11:34:49
    Od: "dzieckointernetu" <...@...net>

    Użytkownik "Bolivar (Bartek)" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarcza) + kierownik 2500 zl brutto. Nie pisze o "dodatkach".
    > Praca w trybie: 24 godziny pracy, 48 godzin wolnego.

    1755zł netto - 700zł na ZUS = 1055zł za 240godzinny miesiąc pracy