PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca menagera

  • 1. Data: 2004-01-03 11:50:57
    Temat: praca menagera
    Od: "Wiktoria" <w...@i...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów.
    Mam do was pyt.jak sadzicie jakie powinnam posiadac kwalifikacje ,aby
    ubiegac sie o prace menagera w branzy gastronomicznej czyli restauracja
    ,hotel?
    Z wykształcenia jestem technologiem zywienia ,mam duze doswiadczenie w tej
    branzy ,obecnie pracuje w rasteuracji , poza tym znajomosc pc , jezyk
    niemiecki i rosyjski jestem osoba bardzo ambitna i chciała bym cos zmienic
    ,ale obawiam sie ze nie mam szans.
    a co wy o tym sadzicie
    moge sie ubiegoac o taka prace??
    za odp dziekuje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-03 16:51:37
    Temat: Re: praca menagera
    Od: "osiek" <d...@w...org>

    ubiegac sie kazdy moze... kwestia tego czego oczekuje pracodawca...
    powodzenia
    P.

  • 3. Data: 2004-01-03 21:37:09
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    To, co kazdy menedzer umiec powinien, a czego czesto nie umie (kolejnosc
    przypadkowa):
    - umiec porozumiewac sie z podwladnym w relacji parnterskiej, ale
    merytorycznej
    - efektywnie delegowac zadania i organizowac prace (w miare mozliwosci
    pozostawiac dowolny sposob realizacji postawionego celu)
    - byc kompetentnym w swoim fachu ( w zaleznosci od zawodu, stanowiska,
    oczekiwan pracodawcy), z potencjalem do dalszego rozwoju i gotowoscia do
    samorozwoju (nikt nigdy nie jest doskonaly)
    - sluchac pomyslow oddolnych
    - umiec motywowac podwladnych i wspierac ich w nieustannym rozwoju
    - umiec wprowadzic pzyjazna atmosfere pracy i skutecznie radzic sobie w
    sytuacjach trudnych (zarowno w kwestich miedzyludzkich, jak i technicznych)
    - umiec przyznac sie do wlasnego bledu lub slabosci(!)
    - umiec pracowac w stresie i innych trudnych warunkach (takze pod presja
    zasu i postawionych celow)

  • 4. Data: 2004-01-04 10:09:02
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > branzy ,obecnie pracuje w rasteuracji , poza tym znajomosc pc , jezyk
    > niemiecki i rosyjski jestem osoba bardzo ambitna i chciała bym cos zmienic

    Pierwszorzedna sprawa jest wiara we wlasne mozliwosci i przekonanie, ze jest
    sie idealnym kandydatem na oferowane stanowisko. Jesli Ty masz watpliwosci -
    to jak przekonasz o swej przydatnosci potencjalnego pracodawce?
    Pzdr M.