PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca inżynierska

  • 21. Data: 2003-09-19 07:20:16
    Temat: Re: praca inżynierska
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > A to ciekawe...
    > Możecie mnie nazwać męską szowinistyczną świnią, ale wszelkie opracowania
    > naukowe, jakie do tej pory czytałem wskazywały raczej na rzecz zupełnie
    > odwrotną.

    Na mniej neuronów w moście???? Kobiety bez wątpienia mają więcej
    (właściwie nie neuronów a neurytów - czy jak kto woli aksonów)- niektórzy
    uważają nawet, że właśnie dlatego facetom łatwiej oddzielić emocje od
    informacji.... Ale rzeczywiście słowo "koordynacja" zostało przeze mnie
    użyte niewłaściwie i to mogło być powodem nieporozumienia.

    Pozdrawiam

    Paweł