PracaGrupypl.praca.szukana › praca dla wszystkich

  • 1. Data: 2002-05-30 06:40:46
    Temat: praca dla wszystkich
    Od: a...@w...pl

    Nowo powstala firma'Ring Sms' poszukuje osob chetnych do wspolpracy w pozyskiwaniu
    nowych czlonkow.Praca latwa,dobrze platna. Za zapisanie sie do systemu placimy 100$.
    Wiek oraz wyksztalcenie bez znaczenia.

    a...@w...pl
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-05-30 07:23:22
    Temat: Re: praca dla wszystkich
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

    a...@w...pl wrote:
> [...]
    > w pozyskiwaniu nowych czlonkow.Praca latwa,dobrze platna. Za
    > zapisanie sie do systemu placimy 100$. Wiek oraz wyksztalcenie bez

    Czy ktos z grupowiczow zapisal sie do tej firmy i skasowal na poczatek
    100$ ? :-)
    Przypuszczam - wiecej, jestem pewien, ze to kolejni naciagacze.
    Zastanawiam sie czy sa jeszcze naiwni, ktorzy wierza w bajki o 'pracy
    latwej i dobrze platnej' z gory.
    Nowo powstala firmo poniewaz napisalas do niewlasciwej grupy (w tej
    wlasciwej pewnie moderator tego nie puscil) jestescie niewiarygodni!!! -
    to tak delikatnie piszac.
    Spadajcie stad.

    Lasy rzedna,
    Czas sie zmienia,
    Coraz trudniej, o jelenia.

    Dziewulski

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2002-06-04 18:27:12
    Od: "Janusz Orchowski" <j...@p...pl>

    Święte słowa Dziewulskiego niechaj w czyny się zamienią!!!

    P.S.
    Czasami takie oferty bywają śmieszne :-)))