PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca Krk w Capgemini

  • 1. Data: 2006-09-19 16:01:52
    Temat: praca Krk w Capgemini
    Od: emi <e...@-...pl>

    Przez ile etapów rekrutacji sie przechodzi w tej firmie, czy rozmowa z
    menedżerem jest ostatnim etapem i czy po niej można się spodziewać już
    ostatecznej odpowiedzi?
    --
    pozdrawiam
    Emilia

    P.S. Osoby chcące odpisać na maila powinny usunąć wpis "-nospam-" z adresu.

  • 2. Data: 2006-09-20 00:19:34
    Temat: Re: praca Krk w Capgemini
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

    Użytkownik "emi" <e...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Przez ile etapów rekrutacji sie przechodzi w tej firmie, czy rozmowa z
    > menedżerem jest ostatnim etapem i czy po niej można się spodziewać już
    > ostatecznej odpowiedzi?

    Etapów jest jakoś chyba 2-3, gdzieś tam kończy się to rozmową z jakimś
    właśnie angielskim menadżerem. Rekrutacja dość dziwna jak to bywa w
    wielu firmach z przerośniętym działem HR który za bardzo nie zna się w
    temacie IT.
    Potem o ile pamiętam jeszcze stare czasy potem odzywają się i ustalają już w
    trakcie
    rozmowy pensję. Co dalej nie wiem, miałem lepszą alternatywę.

  • 3. Data: 2006-09-20 10:09:34
    Od: "Kytutr" <k...@g...com>

    emi napisał(a):
    > Przez ile etapów rekrutacji sie przechodzi w tej firmie, czy rozmowa z
    > menedżerem jest ostatnim etapem i czy po niej można się spodziewać już
    > ostatecznej odpowiedzi?

    Raz aplikowałem tam, po wysłaniu CV i LM, oddzwonili i zadali parę
    pytań z branży w języku Szekspira. Za jakiś czas oddzwonili, że
    niestety, mój poziom płynności w angielskim nie jest dla nich
    wystarczający. Jakoś nie żałuję dzisiaj, że się tam nie
    dostałem.

    Pozdrawiam,
    Marek Pałach-Rydzy