PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca

  • 1. Data: 2003-09-20 07:21:14
    Temat: praca
    Od: "ania kaczmarczyk" <a...@o...pl>

    czy latwo jest w dzisiejszych czasach znalezc prace studentce ekonomii? moze
    ktos mi odpowie

  • 2. Data: 2003-09-20 10:13:02
    Temat: Re: praca
    Od: "vertret" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ania kaczmarczyk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy latwo jest w dzisiejszych czasach znalezc prace studentce ekonomii? moze
    > ktos mi odpowie

    Bardzo łatwo, gdy cos konkretnego umie i bardzo cięzko, gdy ma tylko papierek.

    mer

  • 3. Data: 2003-09-20 10:35:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@o...pl news:bkh96p$miu$1@news.onet.pl

    > Bardzo łatwo, gdy cos konkretnego umie i bardzo cięzko, gdy ma tylko
    > papierek.

    Znam dobrego ekonomiste z doswiadczeniem itd ale wlasnie bez papierka - i
    nic :( Jezeli wiesz jak pomoc mu znalezc prace (Krakow/okolica) to bylbym
    wdzieczny za info na priv

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-09-22 10:11:51
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Moja zona skonczyla rachunkowosc w 2000. Od tego czasu przepracowala lacznie
    8 miesiecy. Tak wiec nie jest wesolo. Poprawilo sie o tyle, ze teraz jest
    wiecej mozliwosci, jesli chodzi o staze i refundacje.