PracaGrupypl.praca.dyskusje › poziom wiedzy studentow

  • 71. Data: 2009-08-05 21:48:22
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    a...@g...pl pisze:

    > oj normalnie bym go na rekach nosil... zobacze kto sie zglosi na ogloszenie

    Zaproponuj mi odpowiednie warunki, to możemy pomyśleć. Tylko studentem
    nie jestem, więc nie wiem, czy się łapię do klasyfikacji. :)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 72. Data: 2009-08-06 15:09:41
    Od: " " <u...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > u mnie w firmie "trenujemy" juz 4 studenta po informatyce
    > nie wiem czy tylko my tak trafiamy czy poziom nauczania? wiedzy? spada w
    pl?

    Chyba źle szukacie. Z własnych obserwacji wiem że tylko część (i to raczej
    niezbyt duża) studentów rzeczywiście interesuje się przedmiotem swoich
    studiów i chce z własnej inicjatywy zdobywać konkretną, naukowo-techniczną
    wiedzę a nie tylko zaliczyć laboratoria i egzaminy. Reszta traktuje studia
    tylko jako konieczny etap do zdobycia papierka umożliwiającego im lekką i
    dobrze płatną pracę według zasady m.g.r.i.n.ż
    Spróbujcie dać ogłoszenie na jakimś forum pasjonatów komputerów czy
    elektroniki, myślę że tam za 3,5kPLN netto bez większych problemów
    znajdziecie ludzi może niekoniecznie mających w CV dyplom kierunkowych
    studiów z renomowanej uczelni, ale za to z ogromną praktyczną wiedzą oraz
    chęcią do pracy i dalszej nauki.

    pozdrawiam

  • 73. Data: 2009-08-11 07:01:18
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > tak narzekam bo w tym tygodniu robie trzesienie ziemi i wyleci kilka osob
    > /a mna trzesie na mysl o rozmowach z kandydatami na podobnym poziomie/

    Jednym słowem tracisz czas na poszukiwanie ludzi zamiast zająć się swoją
    robotą. Śmiejesz się z niedoświadczonych, ale
    w duchu masz nadzieję że nie przyjdzie ktoś kumaty bo może robić robotę dwa
    razy szybciej od ciebie a wtedy to będziesz miał większy problem.

    Pozdr.

  • 74. Data: 2009-08-12 10:13:22
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > w duchu masz nadzieję że nie przyjdzie ktoś kumaty bo może robić robotę
    > dwa razy szybciej od ciebie a wtedy to będziesz miał większy problem.

    duch socjalistyczny nie ginie

    napisalem w dyskusji ze chetnie zatrudnilbym madrzejszego odemnie a tu z
    uporem maniaka nastepna osoba wmawia mi ze bede mial problem bo ktos bedzie
    madrzejszy
    to ze ty bedac na kierowniczym stanowisku tak bys robil to nie znaczy ze
    inni kierownicy tez

    ja chetnie zatrudnie nie dosc ze madrzejszego to jeszcze umiejacego
    logicznie myslec /to czesto nie idzie w parze/ i naprawde bede mial wtedy
    duze ulatwienie a nie duze klopoty
    a trace czas wlasnie teraz majac "niekumatych"

    zobacze w koncu sierpnia kto na rozmowy przyjdzie.

  • 75. Data: 2009-08-12 16:04:10
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <aalf> napisał:
> [...]
    > duze ulatwienie a nie duze klopoty
    > a trace czas wlasnie teraz majac "niekumatych"

    więc w czym problem?:O)
    przy poziomie bezrobicia w kraju to nic tylko przebierać jak w ulęgałkach:O)
    dlaczego ty nie widzisz tych kumatych, tylko bierzesz tych niekumatych?:O)