PracaGrupypl.praca.dyskusje › powiadomienie pracodawcy- urodzenie dziecka ?

  • 11. Data: 2006-11-03 17:37:49
    Temat: Re: powiadomienie pracodawcy- urodzenie dziecka ?
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > to znaczy "u ciebie w firmie i w kilku innych" potraficie planować, kiedy
    > kobieta urodzi?? brakuję wyczucia i tak precyzyjnej wiedzy medycznej.

    Nie wiem, czy wiesz, ale współczesna medycyna umożliwia przewidzenie
    _planowanego_ terminu porodu, i to nawet na znacznie wcześniej, niż tydzień.
    Oczywiście ten planowany termin nie uwzględnia wahań różnych parametrów
    zdrowotnych u kobiety, które to wahania mogą poród opóźnić, lub (częściej)
    przyspieszyć. Jednakże termin lekarz podaje.

    > ble ble ble. Urlop na rządanie pracownik moze wziąc kiedy mu sie żywnie
    > podoba. do tego formalnie zostanie zmieniony w kadrach na okolicznosciowy
    > po załatwieniu formalności (które z racji rzeczy mogą być przedstawione
    > dopiero kilka dni/tygodni później)

    To, czy urlop na żądanie może zostać zamieniony na okolicznościowy, to
    zupełnie odrębna sprawa. W poprzedniej firmie nie zamienia się go dla
    zasady, aby nie rozbestwiać pracowników, oraz aby nie mogli dodatkowy raz
    sobie wziąć na żądanie, kiedy im się podoba.

  • 12. Data: 2006-11-03 17:37:52
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > rządanie

    żądanie żądanie żądanie żądanie żądanie..
    niby nie karmić trola, ale jak się inaczej oduczyć...

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 13. Data: 2006-11-05 23:41:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any User [Fri, 3 Nov 2006 18:37:49 +0100]:

    > Nie wiem, czy wiesz, ale współczesna medycyna umożliwia
    > przewidzenie _planowanego_ terminu porodu

    A wiesz, dlaczego nazywamy go "planowanym" a nie "ostatecznym"?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ ~ I am what I am - I do what I want ~

  • 14. Data: 2006-11-07 07:37:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > parametrów zdrowotnych u kobiety, które to wahania mogą poród opóźnić,
    > lub (częściej) przyspieszyć. Jednakże termin lekarz podaje.

    Wiesz... Lekarze wykonali pelne badania i pomylili sie w przypadku mojej
    kuzynki o 2 tygodnie.... czyli co wziasc sobie miesieczny urlop w okolicach?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 15. Data: 2006-11-07 13:34:53
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    > Wiesz... Lekarze wykonali pelne badania i pomylili sie w przypadku mojej
    > kuzynki o 2 tygodnie.... czyli co wziasc sobie miesieczny urlop w okolicach?

    Tomek byl w ciazy : o