PracaGrupypl.praca.szukanapotrzebuje 150.000zł

  • 1. Data: 2006-10-29 18:42:57
    Temat: potrzebuje 150.000zł
    Od: "Tomek" <t...@n...org>

    Witam!
    Potrzebuje zarobic 150.000zł w pół roku,mam 30 lat i jestem pracowity,
    czekam na oferty i z góry dziekuje za pomoc
    t...@i...pl

  • 2. Data: 2006-10-29 20:35:13
    Temat: Re: potrzebuje 150.000zł
    Od: "shinX" <s...@g...com>

    > Witam!
    > Potrzebuje zarobic 150.000zł w pół roku,mam 30 lat i jestem pracowity,
    > czekam na oferty i z góry dziekuje za pomoc
    > t...@i...pl

    Sprzedaj nerke, a za zarobione pieniadze postaw na 3 pewne mecze
    u bukmachera, moze nawet w miesiac Ci sie uda. ;]

  • 3. Data: 2006-10-30 17:58:47
    Od: "Sebastian" <h...@n...onet.pl>

    Zarób jako handlowiec, wybierz co wolisz sprzedać

    10 systemów erp
    lub
    300 stron www

    nic wiecej nie musisz robić ani inwestować, a kasa sama wplynie ci na konto.

    Są tez inne możliwości w zaleznsci od miejsca zamieszkania.

    pasuje?

  • 4. Data: 2006-11-15 13:37:35
    Od: "arman" <b...@o...pl>

> [...]
    > Potrzebuje zarobic 150.000zł w pół roku,mam 30 lat i jestem pracowity,
    > czekam na oferty i z góry dziekuje za pomoc

    oferta jest dla osób, które uczą się, pracują lub nie pracują, prowadzą
    działalność gospodarczą i dotyczy możliwości zarabiania na ogólnie ujmując
    czynnościach prawnych
    wykonywanych przez kancelarię prawną oraz na rekomendacji Promes obsługi
    prawnej.
    więcej szczegółów dla zainteresowanych poprzez maila b...@o...pl

    opis na www.promesa.masterfin.pl