PracaGrupypl.praca.szukana › poszukujemy handlowca

  • 1. Data: 2005-02-24 18:10:05
    Temat: poszukujemy handlowca
    Od: "ameliat" <a...@i...pl>

    Pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    chcą zarobić poważne pieniądze!
    Wymagania: komputer z dostępem do Internetu oraz doświadczenie w środowisku
    Internetowym.
    Przeszkolimy pozytywnych kandydatów.
    W celu uzyskania dalszych informacji wyślij e-mail a...@i...pl

  • 2. Data: 2005-02-24 23:11:11
    Temat: Re: poszukujemy handlowca
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Ameliat wyskoczył albo wyskoczyła jak Filip z konopi:

    > Pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    > chcą zarobić poważne pieniądze!

    Poważne zajady ze śmiechu chyba, jedyne co można zarobić :)

    > Wymagania: komputer z dostępem do Internetu oraz doświadczenie w
    środowisku
    > Internetowym.
    > Przeszkolimy pozytywnych kandydatów.

    Przeszkolicie ich w generowaniu bezsensownego bełkotu, śmieceniu po grupach
    i emailach i zafundujecie ściemę. To nie jest grupa na ogłoszenia z ofertami
    pracy tylko grupa dla osób SZUKAJĄCYCH pracy. Poza tym Twoja oferta to
    śmiecie a nie żadna oferta pracy. Może grupa alt.pl.wysypisko? Albo
    alt.pl.szukam.frajera?

    > W celu uzyskania dalszych informacji wyślij e-mail a...@i...pl

    Jasne. Tylko wezmę lepszy rozpęd żeby tylko dać się wkręcić w ściemę dla
    naiwnych. Heh...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-02-24 23:31:44
    Od: "Marchewczyk" <m...@m...com>

    "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>
    Kocimietka, generujesz wiekszy ruch, niz spamerzy od cudownych dochodow
    poczta elektroniczna. O to Ci chodzi? Zapewne nie! wiec moze zaprzestan
    komentarzy...

  • 4. Data: 2005-02-25 21:44:57
    Od: "Tomek Micał" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Marchewczyk" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>
    > Kocimietka, generujesz wiekszy ruch, niz spamerzy od cudownych dochodow
    > poczta elektroniczna. O to Ci chodzi? Zapewne nie! wiec moze zaprzestan
    > komentarzy...

    "Grupa dyskusyjna", jak sama nazwa wskazuje, dopuszcza dyskusje, czyli
    wypowiedzi na dany temat. Kocimiętka wyraził swoją opinię, podyktowaną
    zapewne doświadczeniem w temacie tej grupy. Nie uważam, by było to
    zwiększanie "ruchu", raczej przestroga dla tych, którzy nieświadomi dadzą
    się może nabrać na ogłoszenia takich "pracodawców". A jeśli chciałeś być
    taki zasadniczy, to ogłoszenia o pracy oferowanej zwykle powinny lądować na
    innej grupie - pl.praca.oferowana.
    Tomek Micał

  • 5. Data: 2005-02-25 22:11:47
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Po pierwsze komentarzy nie zaprzestane więc jesli dbasz o ruch na swoim
    łączu to możesz wiadomości ode mnie zablokować co szczerze polecam :] Chyba,
    że uważasz, że jestem off-topic, namolnie i uparcie, to wtedy abuse,
    ewentualnie mój dostawca netu, względnie administrator serwera przez który
    puszczam posty. Tyle... :)

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 6. Data: 2005-02-25 22:14:40
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Tomek napisał był:

> [...]

    Niestety nie. Takie bzdetne oferty, jak ta którą, ku utrapieniu Marchewczyka
    skomentowałem nie mają namjniejszej szansy żeby przeżyć moderację.
    Ewentualnie dobrą grupą byłaby alt.pl.praca.oferowana ale tam naciągacz też
    dostanie standardową zjebkę i nie mówię, że ode mnie :)

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź