PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuję pracy jako sprzedawca

  • 1. Data: 2006-04-10 08:08:30
    Temat: poszukuję pracy jako sprzedawca
    Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy jako sprzedawca, sklepy spożywcze, sportowe, muzyczne.

  • 2. Data: 2006-04-11 06:33:35
    Temat: Re: poszukuje pracy jako sprzedawca
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    wejdz na www.extrapraca.friko.pl

  • 3. Data: 2006-04-11 08:15:38
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@g...pl napisał(a):

    > wejdz na www.extrapraca.friko.pl

    Właśnie TAM niech nie wchodzi bo to co proponujesz to ściema pod nazwą
    piramidka finansowa. Koleś straci 20 zł podczas kiedy śmiecie którymi
    obracacie w tej piramidce można sobie ściągnąć z sieci za darmo - tylko
    nie wiadomo po co :)

  • 4. Data: 2006-04-11 09:06:02
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    Jesli tak to podajmi linki do tych "smieci"

  • 5. Data: 2006-04-11 10:21:02
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@g...pl napisał(a):

    > Jesli tak to podajmi linki do tych "smieci"

    Use e-mule Luke :) Te śmieci mają za zadanie stworzyć pozór towaru. We
    wczesnych wersjach tych piramidek jakie krążyły po Polsce ludzie
    "handlowali" ich wersjami anglojęzycznymi. Zastanów się naciągaczu,
    jeśli produkcja tych śmieci nic nie kosztuje to czy możesz obniżyć ich
    cenę żeby mieć więcej klientów?

    Generalnie poczytaj sobie o piramidkach finansowych - może pojmiesz, że
    to co oferujesz jest właśnie taką piramidką i z MLM'em nie ma nic
    wspólnego :)

  • 6. Data: 2006-04-30 14:59:53
    Temat: Re: poszukuję pracy jako sprzedawca
    Od: k...@p...onet.pl

    Może Panią zainteresuje:
    OFERTA PRACY!
    Na stanowisku:
    SPRZEDAWCA
    w sklepie przy lecznicy weterynaryjnej zatrudnię osobę,
    którą charakteryzuje przyjazny stosunek do ludzi i zwierząt.

    Zakres obowiązków:
    &#61558; sprzedaż produktów z ekspozycji sklepu,
    &#61558; prowadzenie kasy sklepu,
    &#61558; drobne prace higieniczne przy sprzedawanych zwierzętach (np. umycie
    ścianek akwarium, sprzątanie klatek itp.),
    Oczekiwania względem kandydatów:
    &#61558; wykształcenie min. średnie (kierunki biologiczne i pokrewne),
    &#61558; osoba lubiąca zwierzęta,
    &#61558; doświadczenie w pracy na kasie, biegłość liczenia pieniędzy,
    &#61558; podstawowa znajomość leków oraz innych środków związanych z opieka i
    pielęgnacja zwierząt,
    &#61558; dokładność i uczciwość,
    &#61558; mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą telefoniczną
    klientów.
    Zainteresowane osoby proszone są o przysłanie Listu motywacyjnego i CV z
    aktualnym zdjęciem
    w zaklejonej kopercie na adres:
    &#8222;OFERTA PRACY&#8221;
    Monika Batog
    Lecznica Weterynaryjna
    Ul. Tatarkiewicza 10
    03 &#8211; 988 Warszawa

    W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych; Dziennik Ustaw nr 133 poz.883/".
    Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy dyskrecję oraz prawo do wglądu i
    poprawiania nadesłanych danych osobowych. Telefonicznych informacji nie
    udzielamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • 7. Data: 2006-08-26 15:41:08
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

    >Uzytkownik <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    ups.com...
    > Jesli tak to podajmi linki do tych "smieci"

    Hehe 2000zl w 2 tygodnie.To pewnie juz dom budujesz?:)
    Tylko dlaczego masz stronke na friko.pl? Nie stac Cie na
    profesjonalny(platny) serwer - pare zl rocznie?

    ps.: Daj swoje ogloszenie w przedszkolu.