PracaGrupypl.praca.dyskusjepomysl na dzialalnosc: pogotowie komputerowe

  • 11. Data: 2003-02-22 19:35:46
    Temat: Re: pomysl na dzialalnosc: pogotowie komputerowe
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> napisał w wiadomości
    news:3E57CAA1.1020701@wp._NOSPAM_.pl...

    > [ciach]

    > Zgadzam sie calkowicie :)
    > Nikt to ma firme nie bedzie sie rzucal na robienie taniej uslugi.
    > Niech student albo uczen sobie dorobi, ale nie firma. Przy minimalnych
    > kosztach firmy te chore farmazony z TVN nie maja racji bytu.

    60 zl x 10 wizyt = sam ZUS.........i dziwia sie , ze rosnie czarna, szara i
    jakakolwiek, byle nie oficjalna strefa....jesli nikt nie moze legalnie
    poprowadzic niszkokosztowej dzialalnosci dajacej kilkaset zl miesiecznie

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2003-02-23 12:34:25
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Kajetan Kowalewski wrote:

    [ciach]

    > W tym kraju to się już chyba nic nie opłaca, ale coś trzeba robić, a na tym
    > się akurat znam.
    > Koszty to: zakup zestawu prepaid z numerem, sam aparat już mam.
    > Druk i ksero ulotek, sam będe rozklejał na przystankach i słupach, dodatkowo
    > ogłoszenia w lokalnej prasie, majątku nie strace.

    Jesli bez DG to czemu nie. Dobrze, ze masz pomysl.
    Zycze samych sukcesow !!

    Pozdro,
    Mackosa

  • 13. Data: 2003-02-24 11:39:30
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    > Gdyby nie udało mi się znaleźć żadnej pracy, chciałbym naprawiać komputery
    > domach klientów, takie pogotowie komputerowe z dojazdem.
    > Czy taki serwis ma rację bytu i będzie cieszył się powodzeniem? a może
    jest
    > tu ktoś, kto zarabia w ten sposób i mógłby podzielić się wrażeniami?

    Generalnie - kaszana.... jak ktoś wzywa (do domu) speca od komputerów, to
    znaczy że znajomi "informatycy" popsuli już co sie dało.... zwykle klient
    nie ma driverów, system jest totalnie rozwalony, wirusy kwitną, a ponieważ
    chce chronić zawartość dysku - nie można zacząć od formatu... a potem jest
    wielkie zdziwienie, że chcesz wynagrodzenie za kilka godzin pracy, i
    podejrzenia, że celowo wydłużasz czas pracy w celu nabicia kosztów...