PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy !

  • 11. Data: 2005-02-16 15:59:08
    Temat: Re: pomocy !
    Od: HERAKLES <h...@h...pl>

    W pewnym sensie masz rację, niestety istnieje kwota od której prawie każdy
    człowiek przestanie być uczciwy wobec obcej firmy!

  • 12. Data: 2005-02-16 20:50:07
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > 1.Odpowiadamy POD cytowanym tekstem.
    > 2.Tniemy cytaty.

    Czlowiek sie uczy cale zycie. Nie spodziewalbym sie akurat takiego
    komentarza do mojego postu. Wiele on mowi o tobie.

  • 13. Data: 2005-02-16 21:19:55
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Czlowiek sie uczy cale zycie. Nie spodziewalbym sie akurat takiego
    > komentarza do mojego postu. Wiele on mowi o tobie.

    Ring wolny: pierwsze starcie...

  • 14. Data: 2005-02-16 23:15:54
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Johnny napisał(a):

    > Jeśli ktoś z Was może mi coś doradzić, będę bardzo wdzięczny.
    Mozesz poinformowac firme, ze znalazles jej kase i oddac 90%.
    10% mozesz zatrzymac jako znalezne, ale pamietaj ze te 10% ktos pokryje
    z wlasnej pensji.

    Robert

  • 15. Data: 2005-02-16 23:49:09
    Od: "Help" <a...@a...com>

    > Fachowa porada jest taka: idz dzisiaj do swoich rodzicow i zrob im
    > awanture
    > o to, ze nie potrafili cie wychowac. Nie dosc, ze masz wychowanie
    > zlodzieja, to jeszcze w dodatku brak ci wstydu, bo nawet sie z tym nie
    > kryjesz.

    Porada dla ciebie natomiast jest taka - idź do rodziców i przeproś, że się
    urodziłeś.
    Może i prawy jestes, lecz prosty i głupi.
    Kieruję pytanie na grupę po to, ażeby otrzymać odpowiedź od osób
    kompetentnych. twoja opinia mało mnie interesuje i wierz mi, gardzę takimi
    ludźmi jak ty.
    Jak już wspomnialem, firma w ciągu 4 miesięcy nie podpisała ze mną żadnej
    umowy (w przypadku umowy zlecenia ma obowiązek uczynić to tuż po rozpoczeciu
    pracy) - mogę potraktować to jako bonus z ich strony, lub prezent na
    walentynki, bo tego dnia przelew dostałem. I nie nazywaj mnie śmieciu
    złodziejem, bo tylko sobie wystawiasz świadectwo ciemnego prostaka. To, że
    mam ochotę zatrzymać wpłacone na mój rachunek pieniądze jest naturalne, tym
    bardziej, że na wstępie firma nagle odstąpiła od umowy słownej dotyczącej
    wynagrodzenia, płacąc mi mniej niż obiecała (z uwagi na "oszczędności"). Nie
    mam do nich szacunku, dlatego też nie poczuwam się do obowiązku informowania
    o zaistniałym fakcie.

    Nie pozdrawiam,

    J.

  • 16. Data: 2005-02-17 08:40:47
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    J:

    > Nie
    > mam do nich szacunku, dlatego też nie poczuwam się do obowiązku informowania
    > o zaistniałym fakcie.

    Czyli ich niewłaściwe zachowanie jest usprawiedliwieniem Twojego
    zachowania, tak? No to co się dziwisz, że dla Vincy'ego Twoje
    niewłaściwe (wg ogólnie przyjętych norm) zachowanie jest
    usprawiedliwieniem jego?...

    Ja też uważam, że nie fair jest zatrzymać tak przelane pieniądze, bez
    wyjaśnienia sprawy z pracodawcą. Jeśli faktycznie pracowałabym bez
    umowy, a łączna kwota przelana na konto, odpowiadałaby (mniej-więcej)
    temu, co ustaliłam z pracodawcą, po prostu wysłałabym im odpowiednio po
    egzemplarzu umowy zlecenie za każdy przelew, poprosiła o zwrot
    podpisanych kopii, i podziękowała za sprawną płatność. Jeśli byłoby to
    dużo więcej, to nadmiar zwróciłabym.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Magda

  • 17. Data: 2005-02-17 09:20:39
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Jan Kowalski* w te oto słowa się odzywa:

    Eeee, myślę, że szkoda sensu.

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    1, 2, 3 test sygnaturki 8-)

  • 18. Data: 2005-02-17 13:41:48
    Od: "wk" <wko11(usun_to)@nospam.gazeta.pl>

    Użytkownik "Help" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Kieruję pytanie na grupę po to, ażeby otrzymać odpowiedź od osób
    > kompetentnych. twoja opinia mało mnie interesuje i wierz mi,
    > gardzę takimi ludźmi jak ty.

    ooooo (tyle inwektyw, popieram 'madzika')....
    to ja się nie wypowiem,
    bo tak na prawdę nie wiem, czy moja odpowiedź będzie Cię
    interesowała... ale jeśli nie oczekujesz odpowiedzi/opinii
    to po co wysyłasz posta?

    --
    chyba niepozdrawiając,
    Wk

  • 19. Data: 2005-02-17 22:38:24
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Eeee, myślę, że szkoda sensu.
    Tym bardziej, że stajesz przeciwko osobie piętnującej złodzieja.

  • 20. Data: 2005-02-17 22:51:45
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    .
> [...]

    > naturalne,

    > Nie powiem, że się nie ucieszyłem, bo kaska potrzebna mi teraz
    jak nigdy.

    >Czy oni mają prawo w jakikolwiek sposób odebrać mi tą kasę?

    >Ps. wiem, ze powinienem zatrzymać tą kase i tak pewnie każdy chciałby
    zrobić, jednak nie w tym rzecz

    Typowe złodziejskie tłumaczenia. Sam się nimi pogrążyłeś. Ja ci tylko
    wygarnąłem to, jak sam siebie przedstawiłeś. Cały twój post był wkurzający,
    lecz to ostatnie zdanie powoduje, że dla ciebie i tobie podobnych nie
    powinno być żadnej wyrozumiałości. Otóż wyobraź sobie, że istnieje mnóstwo
    ludzi, którzy nie chcieliby zrobić tak jak ty i brzydzą się takim sposobem
    myślenia. Rzeczywiście, w pewnych sprawach dobrze jest być prostym:
    złodziejstwo nazywać złodziejstwem.

    Na koniec: nie nazwałbym cię złodziejem, gdybyś nie chciał oddać pieniędzy,
    które ci się należały za twoją umowę zlecenia. Ale z powyższych twoich
    wypowiedzi wynika, że przelano na twoje konto więcej pieniędzy. Mam
    nadzieję, że te posty wywołają w tobie jakieś refleksje i zaczniesz doceniać
    uczciwość między ludźmi.