PracaGrupypl.praca.dyskusje › pojektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie intenetowe

  • 1. Data: 2005-02-21 16:06:19
    Temat: pojektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie intenetowe
    Od: "Wlodek" <v...@v...pl>

    Grupa Vera-Art

    W ofercie znajdą Państwo;

    - projektowanie stron internetowych,
    - przebudowę już istniejących witryn,
    - aktualizację stron, opiekę nad stworzonymi serwisami,
    - pozycjonowaie (onet, wp, google)
    - kampanie internetowe w google.pl

    Oferta skierowana jest do firm oraz osób prywatnych.
    Nasze projekty cechuje kreatywność, stosunkowo krótki czas wykonania, oraz
    bardzo atrakcyjne ceny!

    Zapraszamy na naszą stronę internetową: http://www.vera-art.pl

    Pozdrawiamy
    grupa Vera-Art
    v...@v...pl

  • 2. Data: 2005-02-21 18:15:18
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wlodek" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oferta skierowana jest do firm oraz osób prywatnych.
    > Nasze projekty cechuje kreatywność, stosunkowo krótki czas wykonania, oraz

    Ladny szablonik :)

  • 3. Data: 2005-02-21 22:12:21
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Włodek. Grupy Ci się pomyliły, nie spamuj....

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 4. Data: 2005-02-22 15:11:20
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Mon, 21 Feb 2005 17:06:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wlodek napisal(a):

    > Zapraszamy na naszą stronę internetową: http://www.vera-art.pl

    Podejrzane zachowanie przy ladowaniu strony - rzut oka w kod i wszystko
    jasne. Jak mozna zrobic takiego gniota. A to mnie powalilo na kolana:

    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.v
    era-art.pl%2F

    Wynik walidacji: "Errors: 567". Rekord, jak bum cyk cyk rozne cuda
    widzialem ale ten wynik mnie powalil na kolana.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 5. Data: 2005-02-22 15:54:59
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Kyniu napisał :

> [...]
    >
    > Wynik walidacji: "Errors: 567". Rekord, jak bum cyk cyk rozne cuda
    > widzialem ale ten wynik mnie powalil na kolana.

    a moim zdaniem ładna estetyczna strona w najkijowszej przeglądarce się
    dobrze wyświetla. A te walidatory to wymysł dla debili którzy tracą czas na
    walidatory.]
    Pozatym to *SRAM* *NA* *SPAM!!!*
    --
    _____________________________

  • 6. Data: 2005-02-23 06:35:44
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.v
    era-art.pl%2F

    > Wynik walidacji: "Errors: 567". Rekord, jak bum cyk cyk rozne cuda
    > widzialem ale ten wynik mnie powalil na kolana.

    to chyba nie popatrzyles JAKIE to sa bledy.
    glownie nadmiarowe "ALT"y bez contentu, ktore akurat specjalnie szkodliwe
    nie sa, + bledne przecinki w metatagach pozycjonujacych
    sa na swiecie gorsze gnioty ....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 7. Data: 2005-02-23 10:50:45
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 23 Feb 2005 07:35:44 +0100, na pl.praca.dyskusje, Cyprian Prochot
    napisal(a):

    > to chyba nie popatrzyles JAKIE to sa bledy.

    Wystarczy umieszczenie deklaracji DOCTYPE w obrebie tag'a HTML czy
    "narysowanie" strony jako grafiki i pociecie jej na kawaleczki - super sie
    taka strone aktualizuje, pomijajac czas ladowania.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/