PracaGrupypl.praca.dyskusjepodkradanie efektów pracy w obrebie firmy?

  • 11. Data: 2005-10-05 18:06:54
    Temat: Re: podkradanie efektów pracy w obrebie firmy?
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Koziorozec <b...@n...pl> napisał(a):

    > Niestety, bardzo często zdarza się, że w zespole pracownik
    > wykonuje swoją robotę, a kierownik zespołu, przełożony
    > przedstawia wszystkim czyjeś pomysły, czyjąś pracę jako
    > swoją. Sama miałam taką sytuację, gdy mój prezes-szef
    > przedstawiał przed innymi pracownikami moje pomysły
    > jako genialne - swoje ;))) I co miałam zrobić? ;)))

    kopnac go w jadra :-D ?

  • 12. Data: 2005-10-05 20:10:59
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > los kierowniczki był łatwy do przewidzenia. :-)
    mamy za duza firme,
    za bardzo rozsianą, prawie nie widujemy przelozonych

  • 13. Data: 2005-10-05 23:14:43
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mhl999 " napisał w wiadomości

    > kopnac go w jadra :-D ?

    LOL
    To by było ciekawe ;))

    Muszę Ci powiedzieć, że wielu byłych (a zapewne
    i przyszłych-byłych ;)) ) chętnie by to zrobiło ;))

    --
    Koziorozec

  • 14. Data: 2005-10-06 18:23:46

    ... może najbardziej oczywistą rzecz do której mało kto się posuwa tzn
    powiedzieć prawdę że to twoje praca a "szef" jest kłamcą ..