PracaGrupypl.praca.dyskusje › poczatkujacy doradca...

  • 1. Data: 2004-10-27 11:49:05
    Temat: poczatkujacy doradca...
    Od: "ki" <k...@w...pl>

    Witam.
    Il moze zarobic poczatkujacy doradca po szkoleniu w trakcie studiow?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-27 13:51:08
    Temat: Re: poczatkujacy doradca...
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "ki" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Il moze zarobic poczatkujacy doradca po szkoleniu w trakcie studiow?
    > Pozdrawiam.

    doradca jaki ? jakim szkoleniu i gdzie .. ;)

    a moze doradca klienta ds. reklamy? [akwizytor modułów ogłoszeniowych do
    małej lokalnej gazetki]
    lub doradca ubezpieczeniowy ds. klientów indywidualnych [akwizytor polis
    ubezpieczeniowych]
    itd...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-10-27 14:07:11
    Od: "ki" <k...@w...pl>

    > doradca jaki ?

    finansowy

    > jakim szkoleniu i gdzie .. ;)

    po szkoleniu w firmie ktora go zatrudnila ;)

    chodzi mi dokladnie o odpowiedz na pytanie ktore moze pasc podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej. nie mam zielonego pojecia jak ksztaltuja sie place na tym
    poziomie doswiadczenia zawodowego

    pozdrawiam