PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - moderowanie

  • 1. Data: 2005-06-05 23:46:44
    Temat: pl.praca.oferowana - moderowanie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Nie kwestionuję moderowania grupy dyskusyjnej pl.praca.oferowana, bo dzięki
    temu jest jako taki porządek, jednak uważam, że kryteria są zbyt ostre.
    Tak się zastanawiam, bo mam kilkadziesiąt MB komercyjnego serwera i 2
    domeny... czy moze załozyć ot po prostu kolejny "internetowy słup
    ogłoszeniowy" z ogłoszeniami o pracę, a może też innymi ogłoszeniami.
    Statystyki wykazują, że dużo ludzi wchodzi na moje www całkowicie
    przypadkiem, z ciekawości, z nudów i innych przyczyn... więc weszliby też
    też i na owe strony.

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 2. Data: 2005-06-08 09:47:56
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - moderowanie
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:2790e$42a3ccc8$540a4fe9$22619@news.chello.pl...
    > Nie kwestionuję moderowania grupy dyskusyjnej pl.praca.oferowana, bo
    dzięki
    > temu jest jako taki porządek, jednak uważam, że kryteria są zbyt ostre.

    Jest przeciez jeszcze alt.p.p.o - niemoderowana.

    MarP

  • 3. Data: 2005-06-08 15:33:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    MarP napisał(a):

    > Jest przeciez jeszcze alt.p.p.o - niemoderowana.

    Mhm. :)
    http://42.pl/gg/d5nhic$pcd$...@i...gazeta.pl

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer