PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 51. Data: 2004-02-26 09:34:00
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >co to jest ? HTML z jakims powalonym kodowaniem ?
    Czyżby standard ?
    >rownie dobrze mozesz pisac po chinsku
    Filozouj dalej, idzie Ci tak dobrze, że chyba Nobla dostaniesz

  • 52. Data: 2004-02-26 10:24:20
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Konik Bujany wrote:
    > JeĹźeli ktoĹ? moderuje grupÄ?, to czy nie moĹźe zmieniÄ? jednej
    > literki na
    > odpowiednie kodowanie, albo czy nie ma do tego jakichĹ? automatĂłw?
    >
    > Nie moĹźe. Moderator nie ma moĹźliwoĹ?ci zmiany w artykuĹ?ach.
    >
    > Jak to nie ma ? MoĹźe chodziĹ?o Ci o to, Ĺźe nie jest upowaĹźniony przez
    > autora ?

    > HTML na niusach <http://www.niusy.pl/html.html>

    co to jest ? HTML z jakims powalonym kodowaniem ?
    rownie dobrze mozesz pisac po chinsku
    m.

  • 53. Data: 2004-02-26 10:51:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Konik Bujany" <k...@p...invalid> napisał w wiadomości

    > Dobry przykład na to jak nawiedzeni utrudniają innym życie

    Owszem. Zamierzam ci je jeszcze maksymalnie utrudnic informujac prezesa
    Transcomu, ze jego pracownik w godzinach pracy zajmuje sie spamowaniem
    usenetu, zamiast sprzedawac systemy obslugi obiektów basenowych.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 54. Data: 2004-02-26 12:17:07
    Od: marcins <m...@c...pl>

    SQLwysyn wrote:
> [...]
    > Transcomu, ze jego pracownik w godzinach pracy zajmuje sie spamowaniem
    > usenetu, zamiast sprzedawac systemy obslugi obiektów basenowych.

    dziwne ze _tego_ nie skomentowal :)))
    m.

  • 55. Data: 2004-02-26 16:08:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Owszem. Zamierzam ci je jeszcze maksymalnie utrudnic informujac prezesa
    >Transcomu, ze jego pracownik w godzinach pracy zajmuje sie spamowaniem
    >usenetu, zamiast sprzedawac systemy obslugi obiektów basenowych.
    Możesz mi naskoczyć żałosna gnido

  • 56. Data: 2004-02-26 18:24:02
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Możesz mi naskoczyć żałosna gnido

    Ja się tobą zaopiekuję kolego. Też lubię tępić takich 'anonimowych'
    spamiarzy usenetu. Oto mój dzisiejszy mail.

    <cytat>
    do: s...@t...pl

    Prezes firmy Transcom

    Szanowny Panie Prezesie

    Informuję pana uprzejmie, że jeden z Pańskich pracowników w godzinach pracy
    korzysta z usenetu obrażając przy okazji innych użytkowników. W załączeniu
    przesyłam próbke radosnej twórczości tego usobnika ukrywającego się za
    pseudonimem "Konik Bujany".

    Nagłówek posta nie pozostawia wątpliwości, że ta osoba nadaje posty z
    Pańskiego firmowego serwera.

    From: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Date: 26 Feb 2004 11:28 +0200
    Sender: a...@o...pl@serwer.transcom.pl

    Konsekwencje, które Pan wyciągnie wobec swojego pracownika pozostawiam
    Pańskiemu uznaniu
    </cytat>

    Wio koniku. Możesz juz sie stąd bujać.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 57. Data: 2004-02-26 19:36:37
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Lesio5 <I...@w...pI> naskrobał:

    > Ja się tobą zaopiekuję kolego. Też lubię tępić takich 'anonimowych'
    > spamiarzy usenetu. Oto mój dzisiejszy mail.

    To że Konik jest przebrzydłym trollem i większość ma go w KF to jedna
    sprawa. Ale donoszenie, że ktoś podczas pracy zagląda na grupy dyskusyjne
    jest IMHO zwykłym świństwem. Chciałem to określić dosadniej, ale się
    pohamowałem. To co ktoś robi w pracy, to sprawa między nim, a jego
    pracodawcą. Jesteś z siebie zadowolony? To dobrze, bo w moich oczach spadłeś
    poniżej poziomu Konika.

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    Remember my name!

  • 58. Data: 2004-02-26 20:29:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Ja się tobą zaopiekuję kolego.
    Najwyraźniej myli mnie z kimś. Dziwne, napisałem przecież wyraźnie ,,żałosna gnido".
    >Też lubię tępić takich 'anonimowych'
    >spamiarzy usenetu.
    Zieeeeeew
> [...]
    >pseudonimem "Konik Bujany".
    >
    >Nagłówek posta nie pozostawia wątpliwości, że ta osoba nadaje posty z
    A wiecie z jakiego serwera ja nadaję ? :-)))
    >Konsekwencje, które Pan wyciągnie wobec swojego pracownika pozostawiam
    >Pańskiemu uznaniu
    ></cytat>
    Ciekawe co prezesi odpowiadają takim miernotom.

  • 59. Data: 2004-02-26 21:29:25
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To że Konik jest przebrzydłym trollem i większość ma go w KF to jedna
    > sprawa. Ale donoszenie, że ktoś podczas pracy zagląda na grupy dyskusyjne
    > jest IMHO zwykłym świństwem.

    Nie zagląda, ale aktywnie uczestniczy własnymi postami obrażając inych.
    Takiego pracownika powinno sie natychmiast wywalić.
    Już mam już takich kilku 'pracowitych' na rozkładzie. A świństwem jest
    okradanie pracodawcy z należnego mu czasu.
    A ty reprezentujesz typowo polską mentalność.

  • 60. Data: 2004-02-26 21:42:31
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > "Możesz mi naskoczyć żałosna gnido"

    Z przyjemnością. Jutro będe przejeżdżał przez Katowice. Chetnie wpadnę do
    prezesa na Józefowską 81. Do jutra chłopcze, przygotuj się na ostry skok.
    Na bruk.