PracaGrupypl.praca.szukanapakiet I praca dla absolwentów

  • 1. Data: 2003-02-25 21:11:55
    Temat: pakiet I praca dla absolwentów
    Od: "Tom" <p...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktoś z grupowiczów posiada informacje czy skierowany absolwent
    (biorący udział w rządowym pakiecie dla absolwentów "I praca")
    na staż pracy do jakiejś firmy musi sie "meldować" w Urzędzie Pracy
    podczas wykonywania tego stażu tak jakby był bezrobotnym.
    Proszę o info głównie absolwentów - stażystów...

    --
    Pozdrawiam Tom
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-25 21:51:18
    Temat: Odp: pakiet I praca dla absolwentów
    Od: "broo" <b...@i...pl>

    Użytkownik Tom <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

> [...]
    | na staż pracy do jakiejś firmy musi sie "meldować" w Urzędzie Pracy
    | podczas wykonywania tego stażu tak jakby był bezrobotnym.

    Moja koleżanka pracowała właśnie z takiego skierowania
    i musiała się wpisywać na listę. więc chyba wszystkich to obejmuje.
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-26 19:16:27
    Temat: Re: pakiet I praca dla absolwentów
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "broo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moja koleżanka pracowała właśnie z takiego skierowania
    > i musiała się wpisywać na listę. więc chyba wszystkich to obejmuje.
    > pozdrawiam.

    Wszystkich obejmuje obowiązek stawiania sie w UP podczas stażu. moja Kobieta
    akurat ma staz w PUPie, czyli w Powiatowym Urzedzie Pracy, więc daleko nie
    ma z podpisywaniem :)