PracaGrupypl.praca.dyskusje › p.p.o - zyje jescze?

  • 1. Data: 2005-06-06 12:59:51
    Temat: p.p.o - zyje jescze?
    Od: "Walduss" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy grupa p.p.o to jeszcze zyje. Nie widze tam nowych ogloszen od.......
    bardzo dawna:) Nie wiem czy juz tam nic nie zamieszczaja czy mi czytnik
    zglupial i nie widzi nowych ogloszen?

    --
    Pzdr.
    Walduss

  • 2. Data: 2005-06-06 13:10:36
    Temat: Re: p.p.o - zyje jescze?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 14:59:51 +0200, Walduss <t...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Czy grupa p.p.o to jeszcze zyje. Nie widze tam nowych ogloszen od.......
    > bardzo dawna:) Nie wiem czy juz tam nic nie zamieszczaja czy mi czytnik
    > zglupial i nie widzi nowych ogloszen?

    Czytnik zglupial
    Ostatnie ogloszenie 5 minut po polnocy z soboty na niedziele (FAQ)

  • 3. Data: 2005-06-06 19:26:02
    Od: "biedronka" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Walduss" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy grupa p.p.o to jeszcze zyje. Nie widze tam nowych ogloszen od.......
    > bardzo dawna:) Nie wiem czy juz tam nic nie zamieszczaja czy mi czytnik

    mam to samo, więc i mi czytnik zgłupiał, jeśli tak to jak mam to naprawić??

    mała