PracaGrupypl.praca.szukanaoprogramowanie na zamówienie

  • 1. Data: 2011-02-21 14:10:47
    Temat: oprogramowanie na zamówienie
    Od: "software solutions" <m...@o...pl>

    Jestem programista z duzym doswiadczeniem w pisaniu aplikacji w c++,c# na
    PocketPC, Windows Mobile(programy przeznaczone dla przedstawicieli
    handlowych(modul magazynowy, zamowienia, monitoring zakupow np paliwa
    itd.), kierowcow, programy obsluglujace przenosne skanery) jak równiez
    w programowaniu na PC . Posiadam dzialonosc gosp(www.softwaresolutions.com.pl).

  • 2. Data: 2011-02-24 21:21:16
    Temat: Re: oprogramowanie na zamówienie
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "software solutions" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itd.), kierowcow, programy obsluglujace przenosne skanery) jak równiez
    > w programowaniu na PC . Posiadam dzialonosc

    Mamy bardzo dobrą propozycję z Wroclawia, ale na umowę o pracę
    Kontakt: p...@w...neo.pl