PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana

  • 41. Data: 2004-05-12 19:14:12
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Jedno krótkie pytanie: dlaczego ogłoszenia pojawiają się na www.praca.pl,
    > nie ma ich na grupie pl.praca.oferowana?

    bo to sa ogloszenia dodane przez uzytkownikow owego serwisu, ktorej nazwy
    nie wymienie bo zostalem nazwany spamerem.

    komus puszczaja nerwy

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    (cenzura adresu www)

  • 42. Data: 2004-05-12 19:51:28
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Veetold wrote:
    > Poza tym intensywnie uczestniczysz w dyskusji, a ogloszenia od niedzieli...
    > CZEKAJA

    TNIJ POSTY I ODPOWIADAJ _POD_.powtarzaj jak mantre.

    m.

  • 43. Data: 2004-05-12 19:55:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a co to ma wspolnego z tematem ze zapytam ???????????
    > m.

    To byl odpowiednik tego, jakby w realu ktos, iezaleznie, od tematu rozmowy,
    ktora bys toczyl, zwrocil ci uwage, ze masz rozpiety rozporek
    pzdr
    Krzysztof

    ---

  • 44. Data: 2004-05-12 19:58:24
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    > TNIJ POSTY I ODPOWIADAJ _POD_.powtarzaj jak mantre.
    >
    > m.

    Juz TNE, TNE - wszystko jak leci.

    Ci zlosliwi purysci "grupodyskusyjni"... :)

  • 45. Data: 2004-05-12 20:06:54
    Temat: Re: opó 1/4 nienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Veetold wrote:

    > Juz TNE, TNE - wszystko jak leci.
    >
    > Ci zlosliwi purysci "grupodyskusyjni"... :)

    hehe mi tez sie za kodowanie dostalo ;)

  • 46. Data: 2004-05-12 20:52:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Veetold <v...@v...pl> wrote:
    > Uwazam, ze obecny stan rzeczy to katastrofa - zarowno dla pracodawcow
    > pilnie poszukujacych pracownikow jak i dla osob szukajacych pracy.
    > Zwlaszcza w obecnej sytuacji na rynku pracy tj. przy obecnym
    > bezrobociu.
    > To jest rzucanie klod pod nogi.

    To zaloz swoja prywatna grupe na alt.pl i ja moderuj - i tyle.

    http://www.PRnews.pl

  • 47. Data: 2004-05-12 21:03:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Veetold" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym intensywnie uczestniczysz w dyskusji, a ogloszenia od
    niedzieli...
    > CZEKAJA

    Jasne. Odmoderowac. Natychmiast. Dzieki temu rozne fiuty beda mogly wrzucac
    w kojejna gpupe 10 nic nieznaczacych slow, ale za to z 2 KB cytatem.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 48. Data: 2004-05-12 23:15:25
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    praca.pl wrote:
    > Odzielilem innym kolorem, chociaz wcale nie musialem

    Jasne. I te pytania pojawiające się w tym wątku o Twój serwis i o to
    czemu ogłoszenia z niego nie znajdują się na ppo są przypadkiem?
    Podtrzymuje to co napisałem a Ciebie od dziś traktuję niepoważnie.
    Wydawało mi się, że prywatnie dyskutowaliśmy poważnie. A mogłeś
    to zrobić inaczej, postarać się, zrobić naprawdę fajny serwis.
    Tymczasem tanim kosztem budujesz serwis, który nie ma nic wspólnego
    z profesjonalizmem.

    > wskaz mi prosze, w ktorym miejscu jest komercja?

    Własnego serwisu nie znasz? :o

    "Daj się dobrze zatrudnić" - Zamów pełną wersję
    "Praca, praca, praca..." - Zamów pełną wersję

    Co to jest? Działalność społeczna?

    > proponuje troche zmienic nastawienie i nie traktowac pl.praca.oferowana jako
    > swoj folwark.

    Nie wiem komu to proponujesz. Nie poczuwam się do tych obelg. EOT
    (nie dyskutuje z osobami niepoważnymi)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 49. Data: 2004-05-12 23:41:29
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    marcins wrote:
    > swego czasu bylo mniej ogloszen ? moze byly poprawniej pisanie a nie jak
    > teraz 100 dziennie i polowa zle napisana

    Obiecałem dłuższą odpowiedź. Obecnie jest tak: ponad 50% ogłoszeń jest
    sformułowanych nieprawidłowo (niezgodnie z FAQ). Co to znaczy? Otóż
    osobom wysyłającym ogłoszenia po prostu nie chce się zapoznać z FAQ
    (przeczytanie któregoż zajmuje ok. 2 minut!). Najczęściej są one
    informowane o błędach, odsyłane mailem do FAQ _oraz_ do przygotowanego
    przeze mnie dla ułatwienia interfejsu ( http://42.pl/ppo/ ) do publikacji
    prawidłowo sformatowanego ogłoszenia. Niestety nie pomaga, bo komuś się
    nie chce i wyznaje teorię "zasady są po to, żeby je łamać". Ogłoszenia
    wysyłane przez http://42.pl/ppo/ w 99% przypadków trafiają od razu na
    grupę (po pierwszym wysłaniu), rzadko zdarza się, że ktoś zapomni podać
    danych wymaganych w FAQ. Ułatwia to pracę moderatorowi, bo przynajmniej
    kodowanie tych wiadomości jest prawidłowe, czego nie można powiedzieć
    o większości wiadomości wysyłanych przez użytkowników Outlooka, do tego
    upierających się często, że "oni u siebie polskie znaki widzą prawidłowo".

    Postulaty by zmienić moderatora? Dobrać osobę zajmującą się HR zawodowo,
    która niejako przy okazji moderowałaby ppo w czasie pracy? Śmiechu warte.
    Chętnie podzielę się praca z kimś takim. Na wstępie informuje, że obecnie
    sytuacja wygląda tak: moderacja odbywa się z poziomu klienta pocztowego
    'mutt' (musi znać) bez żadnych narzędzi wspomagających moderację
    (sprawdzanie czy ogłoszenie jest prawidłowo kodowane, czy nie było
    publikowane do 14 dni wcześniej etc.). Najważniejsze -> czas. Zakładając
    moderację raz dziennie wymaga ona obecnie poświęcenia ok. 1,5 h
    dziennie. Zakładając moderację raz na 2-3 dni czas wydłuża się do
    około 2,5 h danego dnia. Są chętni? Proszę o maile na ppo#hell.pl.

    > poza tym dodatek 'praca' do GW wychodzi raz na tydzien i jakos z tego
    > powodu nie ma rabanu ;)

    Co tam skromnemu moderatorowi do potęgi Agory, do której ci, którzy tu
    piszą, nie podskoczą. Krzyków, że dla dobra bezrobotnych Dodatek Praca
    powinien ukazywać się codziennie dwa razy i być rozdawany za darmo
    na pewno nie usłyszysz :) Karygodne.

    PS1. Nowe ogłoszenia, jak czas pozwoli, ukażą się jutro. Powtarzam również,
    że ze swojej strony gwarantuję publikację ogłoszeń raz na tydzień
    (niedziela/poniedziałek) oraz w dniach w których znajduję czas by
    je puścić.

    PS2. Wstępnie pracuję nad mechanizmem interfejs/aplikacja/baza, który
    mógłby wspomóc moderację i umożliwić takie skrócenie jej czasu by
    można było to robić nawet kilka razy dziennie. Ale to potrwa. Dlatego
    chętni by moderować starą metodą naprawdę mile widziali. Adres podałem.
    Zaznaczam, że osoby które nie podpisują się imieniem i nazwiskiem
    a Usenet odkryły przypadkiem niedawno naprawdę nie mają co pisać.

    PS3. Szukam sponsora dla pewnego grona ogłoszeniodawców, który
    zafunduje mi książkę "Internet dla opornych", którą chętnie tym
    ludziom wysyłałbym pocztą zwykła. Bo oni nawet maili czytać nie potrafią,
    więc może pismo drukowane? Postuluję również zbieranie podpisów pod
    inicjatywą ustawodawczą, żeby ludzi już od podstawówki zacząć w Polsce
    uczyć podstaw internetu a także takich zasad jak netykieta. To są
    moje skromne wnioski po 2 miesiącach moderowania. (BPNMSP)

  • 50. Data: 2004-05-12 23:51:42
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    marcins wrote:
    > swego czasu bylo mniej ogloszen ? moze byly poprawniej pisanie a nie jak
    > teraz 100 dziennie i polowa zle napisana

    W tej chwili czeka na przejrzenie 550 postów na pl.praca.oferowana.
    Od niedzieli minęły 3 dni. Większość z tych ogłoszeń jest nieprawidłowo
    sformułowana [1]. Czekam(y) na chętnych do moderowania przy użyciu obecnie
    dostępnych narzędzi. <ironia>Czy widzę las rąk?</ironia> :)

    [1] o czym warto poinformować autorów i... wdać w kolejną dyskusję typu
    "mój Outlook pokazuje mi dobrze", "a gdzie to jest napisane, bo nie widzę",
    "FAQ jest do d...", "nie rozumie Pan bezrobocia", "mnie to nie obchodzi"
    etc.