PracaGrupypl.praca.dyskusjeopinia

  • 1. Data: 2005-02-28 16:07:44
    Temat: opinia
    Od: g...@p...onet.pl

    Czy swormulowanie w opinie

    "wymaga douczenia" bedzie odbierane dla przyszlego pracodawcy jako pozytywne

  • 2. Data: 2005-02-28 16:24:29
    Temat: Re: opinia
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 28 Feb 2005 17:07:44 +0100, <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy swormulowanie w opinie
    >
    > "wymaga douczenia" bedzie odbierane dla przyszlego pracodawcy jako
    > pozytywne

    Jeżeli jest równie tępy jak obecny, to trudno doprawdy przewidzieć.

    I dlatego odczuwam niechęć do wysyłania moich wyrafinowanych listów
    motywacyjnych, niczym pereł wieprzom, nie znanym mi odbiorcom.

    --
    Aby odpowiedzieć, użyj mojego pseudonimu z nagłówka, a po drugiej stronie
    małpy wpisz gazeta.pl

  • 3. Data: 2005-02-28 16:31:41
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 17:24:29 +0100, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

    > Jeżeli jest równie tępy jak obecny, to trudno doprawdy przewidzieć.

    założyłem - po namyśle przyznaję: być może niesłusznie - że pyta obecny
    pracodawca, pełny skrupułów ;)

  • 4. Data: 2005-02-28 16:34:10
    Temat: Re: Re: opinia
    Od: g...@p...onet.pl

    Użytkownik T.Omasz napisał:

> [...]
    >
    >--
    >Aby odpowiedzieć, użyj mojego pseudonimu z nagłówka, a po drugiej stronie

    Czyli najlepiej aby nie bylo takiego sformulowania
    Przyczepil mi sie
    do
    "Wykonywanej przez niego pracy znacząca role odegrała jego aktywność i kreatywność."

  • 5. Data: 2005-02-28 16:41:24
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 28 Feb 2005 17:34:10 +0100, <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Przyczepil mi sie
    > do
    > "Wykonywanej przez niego pracy znacząca role odegrała jego aktywność i
    > kreatywność."

    Kto się przyczepił? W jaki sposób?

  • 6. Data: 2005-02-28 16:53:32
    Od: g...@p...onet.pl

    Użytkownik T.Omasz napisał:

    >Kto się przyczepił? W jaki sposób?
    >
    >--
    >Aby odpowiedzieć, użyj mojego pseudonimu z nagłówka, a po drugiej stronie
    >małpy wpisz gazeta.pl

    Ze aby byc kreatyny i aktywny trzeba posiadac wiedze
    bo kreatywnosc wymaga wiedzy

  • 7. Data: 2005-02-28 17:46:13
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 28 Feb 2005 17:53:32 +0100, <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Ze aby byc kreatyny i aktywny trzeba posiadac wiedze
    > bo kreatywnosc wymaga wiedzy

    Ten, który tak stwierdził, pewnie używa GG (patrz stopka).
    Kreatywność świetnie służy m.in. do maskowania braków wiedzy :)

    --
    GG: komunikator dla hejków, siemków, papatków i innych młotków
    (Aby odpowiedzieć prywatnie, użyj mojego pseudonimu z nagłówka, a po

  • 8. Data: 2005-02-28 20:43:18
    Temat: Nierozstrzyganie konkursu i ponowny konkurs
    Od: "Anuszka" <a...@m...pl>

    Witam serdecznie

    Ostatnio maz przeszedl proces rekrutacji w legnickiej firmie Brugman, który
    trwal dwa miesiace. Po dlugim oczekiwaniu dostal droga emailowa nastepujaca
    odpowiedz:
    "Szanowny Panie
    Dziekujac za udzial w rekrutacji na stanowisko "............" pragne Pana
    poinformowac, ze z przyczyn niezaleznych od kandydatów postanowilismy nie
    rozstrzygac
    konkursu."
    Odpowiedz dostal w ubiegly piatek, a dzis otwieram dodatek Praca i czytam
    znów to samo ogloszenie na to samo stanowisko. Pierwszy raz sie spotykam z
    takim sposobem rekrutacji i troche nie rozumiem dlaczego napisali,ze nie
    rozstrzygaja z przyczyn niezaleznych od kandydatów, po czym rozpoczynaja
    rekrutacje na nowo.Nie ukrywam , ze mam do nich wielki zal. Zwlaszcza, ze to
    stanowisko mialo nam zapewnic byt i uchronic przed sprzedaza chadziajstwa i
    wyjazdem do Anglii.Moze mnie ktos oswiecic, w co gra taki rekrutujacy. Bede
    wdzieczna z sugestie.

    Niekapujaca Anuszka

  • 9. Data: 2005-02-28 21:09:36
    Temat: Re: Nierozstrzyganie konkursu i ponowny konkurs
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 21:43:18 +0100, Anuszka <a...@m...pl>
    napisał:

> [...]
    > Odpowiedz dostal w ubiegly piatek, a dzis otwieram dodatek Praca i czytam
    > znów to samo ogloszenie na to samo stanowisko.

    Najlepiej zadzwonic i podpytac - moze jest jakies proste wytlumaczenie.

    Z pokretnych:
    - Zmieniono kryteria konieczne na stanowisko.
    - Zrezygnowano z obsadzenia stanowiska, a potem zdecydowano sie jednak je
    utworzyc.
    - kandydat protegowany odpadl i dlatego powtarzaja konkurs, liczac, ze
    bedzie startowal w slabszej "stawce" i tym razem przejdzie jako najlepszy.
    - rozeznaja rynek i sprawdzaja kto sie zglasza z konkurencji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-02-28 21:16:32
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 22:09:36 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Z pokretnych:

    I naturalnie jeszcze jedno - zaden z dotychczasowych kandydatow nie
    zmiescil sie w limicie kwotowym przewidzainym na wynagrodzenie na tym
    stanowisku - szukaja dalej z kwalifikacjami i doswiadczeniem, gotowego
    pracowac z xxx zl.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##