PracaGrupypl.praca.dyskusje › operator IIT- allegro

  • 1. Data: 2007-08-26 16:44:32
    Temat: operator IIT- allegro
    Od: ps <p...@o...pl>

    Jak się pracuje w allegro? Coś wiecie?
    Mają tyle ofert pracy - i raczej ich nie ubywa... Może tam nie jest zbyt
    fajnie? A jak płacą?
    Jestem tym zainteresowany, bo interesuje mnie jedna oferta ich pracy,
    ale wiadomo - chciałbym cos najpierw o nich wiedzieć.

    A ile wg. Was powinien zarabiac operator IT w allegro (praza zmianowa -
    prawdopodobnie 7 dni w tygodniu)?
    Zakres obowiązków:

    Wymagania:
    - praktyczna znajomość administrowania systemami Linux lub Unix
    - znajomość zagadnień LAN/WAN : firewalle, routery, load balancing
    - podstawy pisania skryptów w powłokach systemu Linux (np. Bash)
    - dyspozycyjność i gotowości do pracy zmianowej

    Mile widziane:
    - znajomość rozwiązań macierzowych
    - posiadanie certyfiatu CCNA lub z Linuxa/Unixa

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
    - rejestrowanie, monitorowanie i zamykanie problemów serwisu
    - zdalne usuwanie awarii i problemów
    - nadzór nad pracą urządzeń sieciowych, serwerów, klimatyzacji, zasilania
    - podstawowe administrowanie serwerami, urządzeniami aktywnymi sieci

    z góry dzięki,

  • 2. Data: 2007-08-26 20:23:08
    Temat: Re: operator IIT- allegro
    Od: PZ <p...@m...com>

    Witam

    8k brutto na poczatek gdzyz:

    pewnie maja cat6500/7600. Malo proste boxy. FWSM/CSM/ACE rowniez. f5
    bigip niby sie klika, ale to jednak produkcja.

    dodatkowo klima i pewnie zakies zarzadzanie prablemami i rozwojem
    infrastruktury.

    I pewnie wieczne migracje w sieci nocami.

    Pozdr
    pz

  • 3. Data: 2007-08-26 20:45:53
    Od: Jarzabek <j...@S...SSIE.ds17.agh.edu.pl>

    PZ wrote:
> [...]
    >
    > dodatkowo klima i pewnie zakies zarzadzanie prablemami i rozwojem
    > infrastruktury.
    >
    > I pewnie wieczne migracje w sieci nocami.

    8k brutto to chyba głowny admin a nie operator od kabelków ;)

  • 4. Data: 2007-08-26 21:53:43
    Od: PZ <p...@m...com>

    Jarzabek wrote:

    > 8k brutto to chyba gA*,owny admin a nie operator od kabelkA~^(3)w ;)
    IMHO to nie bedzie praca operatora, czyli otwarcie ticeta/zadzwonienie
    po inzyniera/pojscie spac tylko tak jak napisales robota. i to pewnie
    nocami.

    Ja to sie nie znam ile w poznaniu bo ja wawka/londynek, ale jak sie
    pisze powazne rzeczy w ofercie pracy to trzeba placic. Wlasnie to jest
    wkurzajace, ze nie ma napisane ile placa to by byla jasnosc czy
    potrzebuja elektryka, ktory umie eth cat5e zacisnac i FO w korytko
    wepchnac czy cos wiecej.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2007-08-27 00:23:28
    Od: "anon" <a...@W...gazeta.pl>

    ps <p...@o...pl> napisał(a):

    > Jak się pracuje w allegro? Coś wiecie?

    Wiemy, wiemy...

    > Mają tyle ofert pracy - i raczej ich nie ubywa... Może tam nie jest zbyt
    > fajnie? A jak płacą?

    Ofert sporo, bo kasa cienka - proste. Chociaz podobno zaczeli placic troche
    lepiej bo zwolnilo sie sporo osob (w tym niektorzy co byli tam od
    poczatku) ...ale to raczej nie dotyczy nowo przyjmowanych, bo w tej firmie
    na przywileje (lepsza kasa + lepszy socjal) trzeba sobie zasluzyc
    lojalnoscia (czytaj: nie zwolnic sie przez x najblizszych lat). Na dzien
    dobry mozesz wolac 3k netto jak masz dobre cv.

    Ta oferta o ktorej myslisz, to zwykla "utrzymaniówka": Praca zmianowa,
    siedzisz i pilnujesz czy wszystko dziala, a jak nie dziala to zgodnie z
    procedura dzwonisz i informujesz kogo trzeba. Proste usterki naprawiasz sam.
    Do tego typowe obowiazki jak w kazdej serwerowi: instalowanie, upgrade
    sprzetu itp. itd. Wiadomo, znajomosc linuxow i zagadnien z tym zwiazanych
    obowiazkowa, ale tez nikt nie kaze ci konfigurowac CISCO... nie ta dzialka.

    a.

  • 6. Data: 2007-08-27 21:05:30
    Od: robbi <r...@n...com>

    ps pisze:
> [...]
    > Jestem tym zainteresowany, bo interesuje mnie jedna oferta ich pracy,
    > ale wiadomo - chciałbym cos najpierw o nich wiedzieć.

    Na przelomie 2006/207 mieli masowy exodus do irlandii.
    Praca w open space, zespol z tego co mi bylo dane zobaczyc <30.
    Pensje chyba wciaz takie sobie (ok 2,5k netto max).

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.