PracaGrupypl.praca.dyskusjeokresowe badania lekarskie

  • 1. Data: 2003-10-13 07:53:30
    Temat: okresowe badania lekarskie
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    hej... od sierpnia jestem zatrudniona(na umowe absolwencka) jako
    sekretarka..a od pazdziernika mam legitymacje ubezpieczeniowa..i wszytko
    byloby super, ale nie mam badan okresowych, pracodawca milczy na ten
    temat, a ja nie wiem co mam robic..czy isc sama, czy sie upomniec, kto
    za to placi..bede wdzieczna za kazda inf bo zielona jestem w tej
    kwestii..
    dzieki

    magda

  • 2. Data: 2003-10-13 10:14:07
    Temat: Re: okresowe badania lekarskie
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Badania okresowe sa na koszt pracodawcy i ma on obowiazek ich pokrycia

    Uzytkownik "Magda Rabiej" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-10-15 10:13:04
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl>

    > a ja nie wiem co mam robic..czy isc sama, czy sie upomniec, kto
    > za to placi..bede wdzieczna za kazda inf bo zielona jestem w tej

    Dopuszczenie pracownika do pracy bez waznych badan lekarskich to jest
    problem pracodawcy nie twój.
    Poza tym powinny byc wykonane w godz.pracy i na koszt pracodawcy.

    m.st.