PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres próbny a rodzaj umowy

  • 71. Data: 2008-07-20 20:17:44
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g60604$n2d$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Mnie też u tak zwanych socjalistów jak Jotte zadziwia "głowa radziecka a
    > rozum dziecka"
    Ja też mam fraszkę, też mam fraszkę:
    Łeb liberalny - rozum fatalny
    Głupszy niż krowa lecz będzie głosował.

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2008-07-21 15:09:14
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    >będzie głosował.

    bo ma do tego prawo. Wyobrażasz sobie sytuację że ktos cię uzaje za
    głupiego a tym samym pozbawia praw, w tym obywatelskich?

  • 73. Data: 2008-07-21 18:16:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g62c9v$nft$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > bo ma do tego prawo. Wyobrażasz sobie sytuację że ktos cię uzaje za
    > głupiego a tym samym pozbawia praw, w tym obywatelskich?
    Otóż wyobraź sobie, że czas jakiś temu znalazł się osobnik głoszący ideę
    odebrania prawa do głosowania - uwaga - niezamożnym!
    Któż to taki? - Bylejaki! (psiakrew, rozpędziłem się z tymi rymami ;))
    Poczytaj sobie o tym na jego blogu.
    Co ciekawe, jeśli dobrze pamiętam, to jeden z użytkowników tej grupy w
    komentarzach na tymże bligu... poparł co do zasady ten chory pomysł
    (ciekawe, czy się przyzna?).

    Co do mnie, to faktycznie uważam iż identyczna _waga_ każdego głosu stanowi
    istotną słabość demokracji bezpośredniej. Jednocześnie nie widzę żadnego
    sensownego kryterium różnicowania tej wagi poza kryterióm intelektualnym.
    Ale to tylko luźne dywagacje. Prawo przewiduje sytuacje w których można
    utracić prawo głosu i zostańmy przy nich, przynajmniej na razie.

    --
    Jotte

  • 74. Data: 2008-07-21 18:47:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 21 Jul 2008 17:09:14 +0200, "grom@x"
    <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:

    >bo ma do tego prawo. Wyobrażasz sobie sytuację że ktos cię uzaje za
    >głupiego a tym samym pozbawia praw, w tym obywatelskich?

    No w socjaliźmie jak najbardziej możliwe.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 75. Data: 2008-07-21 18:47:49
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > kryterióm
    > intelektualnym.

    jak rozumiem, celowa prowokacja :)

  • 76. Data: 2008-07-21 19:24:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:svu584tl679nm19r8hdmliju3bcv2ce45b@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Ok, daj znać, kiedy wrócisz od niego :D
    Wróciłem. Powiedział, że jednak musisz przyjść na badania osobiście.
    Dodał, żebyś nie zwlekał.

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2008-07-21 19:55:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g62p3q$q75$1@inews.gazeta.pl grom@x

    > jak rozumiem, celowa prowokacja :)
    Nie, zwyczajnie się _jebłem_ podczas edycji. ;)
    Tam wcześniej była inna treść i słowo "kryteriów".

    --
    Jotte