PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres próbny a rodzaj umowy

  • 51. Data: 2008-07-17 19:41:42
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5o5jo$bmm$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Ale to przecież ty ich wyrzucasz na margines. Paru biedaków chce mieć
    > 500 zł a ty im mówisz macie brac minimum 900 albo wcale.
    Bzdura. Teza o "wcale" jest idiotyzmem.
    A może by tak zlikwidować stawki podatkowe? Niech każdy płaci ile uważa.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2008-07-17 20:11:22
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    >W wiadomości news:g5o5jo$bmm$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>

    > Bzdura. Teza o "wcale" jest idiotyzmem.
    > A może by tak zlikwidować stawki podatkowe? Niech każdy płaci ile uważa.

    Jeżeli chcesz tu z kims w miarę poważnym dyskutować to zachowaj jakiś poziom
    wypowiedzi.
    Nie jesteś na zebraniu związku.

    --
    andreas

  • 53. Data: 2008-07-17 20:19:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5o91d$ac$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Jeżeli chcesz tu z kims w miarę poważnym dyskutować to zachowaj jakiś
    > poziom wypowiedzi.
    > Nie jesteś na zebraniu związku.
    Ja cię, gówniarzu, do dyskusji nie zachęcam, nie zapraszam, ani za poważnego
    nie uważam.
    Głupoty, które wypisujesz kwituję w wolnej chwili i byle jak, bo na nic
    więcej nie zasługują, mędrku spod trzepaka.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2008-07-18 07:27:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 18:20:47 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >To się nazywa zasada solidaryzmu społecznego. Jest znana i uznawana przez
    >cywilizowane społeczeństwa, które doszły do niej na ewolucyjnej drodze
    >bazującej na elementarnych zasadach humanizmu.

    To się nazywa zasada totalitaryzmu. Zasada solidaryzmu polega na tym,
    że świadomi cżłonkowie społeczeństwa z własnej woli wspomagają
    słabszych umożliwiając im powrót do samodzielności.

    >Wacek, a co tu jest do argumentowania? Pieprzysz jak potłuczony i tyle.

    No widzisz, jakiś Ty przewidywalny. Jedź dalej, pluj, coś przylgnie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 55. Data: 2008-07-18 07:28:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 18:35:20 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Te twoje teorie rodem z majaków...
    >Ale niech ci tam - to nie utrzymuj. Masz przynajmniej 3 zgodne z prawem
    >sposoby aby tego nie robić.

    No widzisz, znów argumentóew Ci brakuje i atakujesz osobę. Cieniutki
    dyskutant z Ciebie, jak to zwykle u socjalistów (złodziei) bywa.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 56. Data: 2008-07-18 07:29:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 21:41:42 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Bzdura. Teza o "wcale" jest idiotyzmem.
    >A może by tak zlikwidować stawki podatkowe? Niech każdy płaci ile uważa.

    Bardzo dobry pomysł. I oczywiście niech dostaje od p[aństwa tyle, za
    ile zapłącił.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 57. Data: 2008-07-18 07:30:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 18:33:13 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Niczego nie pokazuje. To jest stanowisko przedstawione przez grupę
    >bezpośrednio i żywotnie zaineresowaną, aby tak to wyglądało. Trudno o
    >większą przesłankę do podejrzeń o nierzetelność.
    >Nie bądź naiwny, statystyką można dowolnie manipulować, zamówić konkretny
    >wynik badań, "udowadniać" cokolwiek.

    Wyjaśnij, co się stanie kiedy minimalnej płacy nie będzie.
    Według mnie będzie tak samo, jak z bułkami, które nie mają minimalnej
    ceny. Jak to możliwe, że one kosztują 30 groszy, a nie 5? Przecież
    konsumenci wolą płacić 5 groszy za bułke, niż 30?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 58. Data: 2008-07-18 07:33:25
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >W wiadomości news:g5o5jo$bmm$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>

    > Bzdura. Teza o "wcale" jest idiotyzmem.

    To prawda: w praktyce jest wtedy praca na czarno, a to, jak rozpowszechniona
    jest w Polsce wskazuje na niedopasowanie placy minimalnej i realiow rynku.

    Jesli postanawiamy podejsc z troska do ludzi, ktorym nikt nie da wiecej niz
    te 500 zl, a oni nawet tych 500 zl bardzo potrzebuja i sa za nie gotowi
    pracowac, to praca na czarno uposledza ich znacznie bardziej niz niska
    pensja - sa bezbronni w sytuacji, gdy pracodawca im nie zaplaci, mozna ich
    zwolnic z dnia na dzien, urlopy i zasilek chorobowy sa kwestia wylacznie
    negocjacji, a tacy ludzie nie maja silnej pozycji negocjacyjnej i jest wiele
    innych rzeczy czyniacych ich sytuacje znacznie gorsza w porownaniu do
    pracowania za te same 500 zl legalnie.

    Paskudne jest to, Jotte, ze o placy minimalnej gadasz pod sztandarem troski
    o ludzi, o tych najslabszych i najbiedniejszych w szczegolnosci, tymczasem
    wyzsza placa minimalna pomaga tylko tym z tej dzialki, ktorzy juz sa
    zatrudnieni na zasadach czyniacych trudnym ich zwolnienie - umowa o prace,
    byc moze zapisani do zwiazku. Tych, ktorzy sie nie zalapali, podwyzszanie
    placy minimalnej ponad rynkowa spycha po prostu glebiej w szara strefe, w
    ktorej nie maja podstawowych tak drogich Ci praw pracowniczych.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl

  • 59. Data: 2008-07-18 07:49:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Immona pisze:

> [...]
    > placy minimalnej ponad rynkowa spycha po prostu glebiej w szara strefe, w
    > ktorej nie maja podstawowych tak drogich Ci praw pracowniczych.

    To chyba oczywiste, wszak całe prawo pracy dba o PRACOWNIKA, a nie o
    osobę bezrobotną, albo tym bardziej pracującą na podstawie
    "niepoprawnych" umów ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 60. Data: 2008-07-18 08:14:45
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    entroper napisał(a):

    > No pewnie, jeszcze jaka. Jakiś czas temu p. Balcerowicz zagadnięty w tej
    > sprawie stwierdził, że niesprawiedliwe jest nie dać komuś zarobić legalnie
    > tych 400pln miesięcznie (sporo cytatów jest w necie). Dobrodziej w d..
    > j..ny.

    Zarozki. Skoro uważa, że "niesprawiedliwe jest nie dać zarobić", to uważa,
    że sprawiedliwie jest _dać_ zarobić... Czyli co jest nie tak?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP