PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta w załączniku czy mailu ???

  • 1. Data: 2004-03-12 12:26:00
    Temat: oferta w załączniku czy mailu ???
    Od: "Paweł Machura" <z...@g...pl>

    wysyłając oferte zawsze daje cv i list do załacznika.
    czy powinienem sie wcześniej spytać czy przyjmują takie maile?
    bo coraz czesciej widze teksty w stylu "maili z załacznikami nie przyjmujemy"
    mam wklejać to listu ???
    jak Wy to robicie?
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-03-12 18:45:13
    Temat: Re: oferta w załączniku czy mailu ???
    Od: j...@o...pl

> [...]
    > czy powinienem sie wcześniej spytać czy przyjmują takie maile?
    > bo coraz czesciej widze teksty w stylu "maili z załacznikami nie przyjmujemy"

    Nie wiem jak inni, ja w każdym razie tylko cv dołączam do listu
    motywacyjnego, ktorego wysyłam mailem

  • 3. Data: 2004-03-12 23:36:18
    Od: "karol" <k...@t...pl>

    wrzuc cv i list motywacyjny (czasami maja po 2MB jak ktos da duze zdjecie:)
    na ftp-a i podeslij w mailu link do niego.

    karol

  • 4. Data: 2004-03-13 18:59:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > wrzuc cv i list motywacyjny (czasami maja po 2MB jak ktos da duze zdjecie:)
    > na ftp-a i podeslij w mailu link do niego.

    trzeba być idiotą żeby dawać 2MB zdjęcie do CV
    myślę że coś takiego jest dobrym powodem do odrzucenia
    od razu oferty pracy :)

    ten opór przed załącznikami wynika pewnie z tego że
    różni inteligentni inaczej wysyłali im kilkumegowe pliki....
    np CW w postaci TIFa 24bitowego o rozdzielczości 300dpi..... :)