PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta reklamy

  • 1. Data: 2003-10-03 17:51:51
    Temat: oferta reklamy
    Od: "Vojack" <V...@i...net.pl>

    Witam
    Mam do zaoferowania ciekawy sposob na reklame.
    Polega to na umieszczeniu napisu reklamowego na czaszy skrzydal paralotni. P
    owierzchnia do wykorzystania to ok. 27 m2 (+-3 m2). Koszty sa nastepujace (c
    eny przyblizone):
    -skrzydlo 4500 zl
    -kask 500 zl
    -kombinezon 600 zl
    -wariometr 600 zl
    Zakupujac naped mozna latac praktycznie gdzie sie chce i kiedy sie chce i o
    wiele dluzej niz bez napedu. Przyblizony koszt napedu to 8000 zl
    Reklama taka jest bardzo ciekawym rozwiazaniem i wiele osob na pewno ja zapa
    mieta opowiadajac pozniej znajomym, ze widzialo dzis paralotnie z reklama (t
    u nazwa firmy) jak latalo tu i tam. Poza tym nie ma mozliwosci, aby raklama
    byla niezauwazona, poniewaz naped jest dosc glosny, aczkolwiek nie uporczywi
    e glosny :)
    Wszelkie szczegoly techniczne i pytania oraz ofery prosze zglaszac na vojack
    @idea.net.pl
    Pozdrawiam

    Marcin Szałański
    ---==[Vojack]==---

  • 2. Data: 2003-10-03 20:38:26
    Temat: Re: oferta reklamy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Vojack" <V...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > owierzchnia do wykorzystania to ok. 27 m2 (+-3 m2). Koszty sa nastepujace

    A to 500 za kask mi sie zwroci dlatego ze macie pilotow z wodoglowiem, czy
    dlatego ze czesto spadacie i sila reklamy jest zamieszanie zanim przyjedzie
    karetka?

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 3. Data: 2003-10-04 00:38:19
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Vojack napisał:

> [...]
    > Zakupujac naped mozna latac praktycznie gdzie sie chce i kiedy sie chce i o
    > wiele dluzej niz bez napedu. Przyblizony koszt napedu to 8000 zl

    Pomysł niby ciekawy - ale tu nie ma ani słowa o wynagrodzeniu za reklamę
    i dodatkowo, to chyba będzie reklama dla łosi, bo latanie w mieście, czy
    nad drogami [pomijam to, czy w ogóle tak można - dot. miasta] jest
    deczko niebezpieczne - w innych miejscach, pozo wspomnianymi łosiami,
    brak jest większej publiki, a więc reklama trafia w próżnię.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2003-10-04 07:46:09
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

> [...]
    > owierzchnia do wykorzystania to ok. 27 m2 (+-3 m2). Koszty sa nastepujace
    [....]

    Hihihi,
    Pieeeknie. A zatem ja zloze kontrpropozycje. Niech mi ktos kupi duuuzy
    jacht, z wieeeeelkim zaglem, to ja tym zaglu umieszcze jego reklame i za
    niewielkim wynagrodzeniem bede go reklamowal. Moge go nawet reklamowac za
    granica, coby ten ktos mogl nowe rynki podbijac. Moze powinienem sie udac
    np. do p. Filipiaka? on ma taka firme Comarch i jak czytalem w gazecie, ma
    zamiar zwiekszyc eksport. To ja mu na przyklad moge robic reklame na
    Karaibach, jak wiadomo tam wypoczywa wielu bogatych i waznych prezesow i
    dyrektorow, moja reklama na pewno trafi do wlasciwego odbiorcy....
    Pozdrawiam,
    Szczerze ubawiony m :)

  • 5. Data: 2003-10-04 17:27:23
    Od: "R-A-V" <rafal_i@(poczta).onet.pl>

> [...]
    > owierzchnia do wykorzystania to ok. 27 m2 (+-3 m2). Koszty sa nastepujace

    to może taka propozycja, kask i kombinezon w cenie 1000zł, plus powierzchnia
    roweru za free, jak myślicie czy ktoś by poszedł na to, rocznie wykrecam w
    granicach 8000km i zaleznie od zimy, jak w miare lagodna to i wiecej.

    R-A-V

  • 6. Data: 2003-10-04 18:43:57
    Temat: Odp: oferta reklamy
    Od: "Vojack" <V...@i...net.pl>

    Opinia bardzo na poziomie.

  • 7. Data: 2003-10-04 18:46:17
    Od: "Vojack" <V...@i...net.pl>

    Paralotnia z napedem to troche jak samolot. Samolot moze latac nad miastami.
    Paralotnie tez moga latac nad miastami o ile wladze miasta wyraza na to
    zgode- z regoly wyrazaja.
    W Polsce jest nie wiele losi.

  • 8. Data: 2003-10-04 18:47:35
    Od: "Vojack" <V...@i...net.pl>

    Switeny pomysl
    Rowniez pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-10-04 21:23:05
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Użytkownik Vojack napisał:

    > Witam
    > Mam do zaoferowania ciekawy sposob na reklame.

    To jeszcze nic.
    U mnie na osiedlu latał ostatnio balon - reklama.
    Mnie i innych ludzi z osiedla to zaciekawiło,
    ponieważ przez 25 lat nie widziełem takowego obiektu
    nad osiedlem.
    Inna sprawa, że każdy mógł sobie tym balonem przez chwilkę
    polatać.
    Niesamowita sprawa :-)

  • 10. Data: 2003-10-05 07:17:45
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > nad osiedlem.
    > Inna sprawa, że każdy mógł sobie tym balonem przez chwilkę

    No, ale balon jest troche wiekszy od kasku. Duze obiektu bardziej
    przyciagaja wzrok, a i reklama jest czytelna.