PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawy ORLEN

  • 11. Data: 2004-08-19 09:11:34
    Temat: Re: odprawy ORLEN
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > Mozesz jezdzic na gazie- jest taniej.

    Nie kazdy pojazd moze ;)

    > A najdrozsze paliwa sa zawsze u zrodla: w Plocku, W Gdańsku- mozesz sie
    > przekonac jesli bedziesz jezdzic nieco po Polsce.

    Najdrozej jest chyba w wielkopolsce, na zachod od poznania.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 12. Data: 2004-08-19 10:57:45
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Jackare, a któżby!) wyklepał:

    > Mozesz jezdzic na gazie- jest taniej.

    Na gazie to się wszystko wydaje tańsze. Ale za jeżdżenie wlepiają kary,
    a nawet prawo jazdy zabierają! :-D

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 13. Data: 2004-08-19 17:56:55
    Od: "Paweł Drabek" <d...@i...pl>

    witam
    a wiecie ile zarabia pracownik stacji paliw na orlenie ? w zeszłym roku
    miałem 2.7 zł na godz na rękę! Oczywiście nie pracowałem tam zbyt długo :)
    po 24 godz samemu na noc na stacji jak mi ktoś ucieknie z paliwem to z mojej
    kasy .......szkoda pisac o tym wszystkim
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-08-20 07:42:47
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    w porównaniu do Jeleniej Góry 3,95 z Uniwersalną to taniocha