PracaGrupypl.praca.dyskusjeoddzwonić czy nie :)

  • 11. Data: 2008-02-03 15:26:18
    Temat: Re: oddzwonić czy nie :)
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    > jaki był powód nie odebrania ?
    >
    > Tak szczerze klikając, to denerwujące może być, że czasem traci się
    > szansę
    > z powodu nie odebrania komórki bo przyczyna jest prozaiczna:
    > - akurat jedzie się metrem lub pociągiem i jest chwilowy brak sieci
    > - stoi się przy kasie w supersklepie i akurat szuka bilonu, aby
    > dokonać
    > transakcji
    > - odwiedza się obiekt, gdzie tel.kom trzeba pozostawić w depozycie
    > przy
    > wejściu
    > - prowadzi się akurat pojazd

    posuwa sie akurat dziewczyne/zone/kochanke
    nie ma sie ochoty z nikim gadac
    wylaczylo sie dzwonek i zapomnialo wlaczyc
    mam wszystko gdzies i nie mam zamiaru odbierac

    co jeszcze wymyslisz? to ze mam telefon komorkowy nie oznacza ze jestem
    skazany na niego i musze byc w 100% w zasiegu i non stop odbierac

  • 12. Data: 2008-02-05 20:55:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2008 16:26:18 +0100, hopsiup napisał(a):

    > co jeszcze wymyslisz? to ze mam telefon komorkowy nie oznacza ze jestem
    > skazany na niego i musze byc w 100% w zasiegu i non stop odbierac

    Wytłumacz to potencjalnym pracodawcom, którzy mają ileśtam aplikacji
    kandydatów i dzwonią kolejno, kto nie odbiera - odpada.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 13. Data: 2008-02-05 21:02:27
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Wytłumacz to potencjalnym pracodawcom, którzy mają ileśtam aplikacji
    > kandydatów i dzwonią kolejno, kto nie odbiera - odpada.

    Tak np. niedawno Saturn robił rekrutację na kierowników działów - na
    rozmowy zostało zaproszonych 50 osób, do których jako *pierwszych* udało
    się dodzwonić (z kilkuset CV). Stanowisk do obsadzenia było wówczas
    chyba 37 albo 38.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2008-02-05 22:04:40
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozmowy zostało zaproszonych 50 osób, do których jako *pierwszych*
    > udało się dodzwonić (z kilkuset CV). Stanowisk do obsadzenia było

    W jakich godzinach dzwoniono 8:00-17:00 czy jakies dziwne pory moze 5:15
    rano, albo 23:45?
    kto odbierze po pierwszym sygnale ten zaproszony

  • 15. Data: 2008-02-05 23:17:38
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > W jakich godzinach dzwoniono 8:00-17:00 czy jakies dziwne pory moze 5:15
    > rano, albo 23:45?
    > kto odbierze po pierwszym sygnale ten zaproszony

    Wg mojej wiedzy dzwonili najpóźniej do 19. Jedna z dziewczyn, które to
    robiły, dzwoniła dwa razy pod rząd, jeśli ktoś nie odbierał. Jak nie
    odebrał drugi raz, to jego strata. Nie wiem, jak pozostałe dziewczyny.

  • 16. Data: 2008-02-06 00:15:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    > Tak np. niedawno Saturn robił rekrutację na kierowników działów - na
    > rozmowy zostało zaproszonych 50 osób, do których jako *pierwszych* udało

    I słusznie, po co im pechowcy ? ;)

    e.