PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › obsługa poczty e-mail

  • 1. Data: 2009-12-04 17:39:06
    Temat: obsługa poczty e-mail
    Od: Patt987 <p...@g...com>

    Witam serdecznie.
    Mam do zaproponowania pracę, która jest wykonywana w Twoim własnym
    domu. Sam ustalasz swój rozkład pracy. Jeżeli masz komputer i dostęp
    do Internetu i znasz w stopniu podst. obsługę poczty e-mail oraz
    obsługę jednego z edytorów tekstu(najlepiej Ms Word), to jesteś gotowy
    do pracy, natomiast jest zapewniony bezpłatny kurs on-line oraz 30-
    dniowy okres próbny. Nie masz nic do stracenia. Nie potrzeba żadnych
    opłat z góry. Wyślij e-mail o bezpłatny raport do:
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2009-12-05 12:41:27
    Temat: Re: obsługa poczty e-mail
    Od: "gazaj" <g...@w...pl>

    Patt987 wrote:
> [...]
    > obsługę jednego z edytorów tekstu(najlepiej Ms Word), to jesteś gotowy
    > do pracy, natomiast jest zapewniony bezpłatny kurs on-line oraz 30-

    Na czym konkretnie ma polegać ta praca?

    --
    gazaj

  • 3. Data: 2009-12-05 16:13:00
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

    Użytkownik "gazaj" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na czym konkretnie ma polegać ta praca?

    jak zawsze w takim wypadku - na rozsyłaniu spamu za który to Ty poniesiesz przykre
    konsekwencje prawne - tym większe, im bardziej
    zaangażujesz się w tą "pracę" = wyślesz więcej spamu

    zapewne nigdy nie zobaczysz na oczy jakichkolwiek pieniędzy za to, spodziewaj się
    jednak wizyty policji, konfiskaty komputera i
    sprawy karnej w sądzie. Aaa... i jeszcze Twój ISP odetnie Cie od internetu.

    jasc